Dakwaan Ada Hubungan Dgn menteri, Mawar Dedah Gambar Siap D4lang Sebar Berita Tersebut

Sejak Rabu lalu, tular maklumat dalam aplikasi WhatsApp berhubung Mohd Khairuddin ditaha.n dalam satu sekatan jalan raya (SJR) Perasing, di Kemaman, Terengganu pada 16 Mei lalu.

Dalam mesej tular tersebut, ketika ditaha.n, Ahli Parlimen Kuala Nerus itu didkwa berada dalam kenderaan bersama seorang wanita yang merupakan bekas isteri kepada pelakon Fizo Omar, Mawar Karim.

Gosip mengenai pemimpin Pas yang dikatakan sudah berkhwin dengan seorang wanita berstatus jnda itu hangat diperkatakan sejak semalam.

Bagaimanapun, sehingga ini tiada sebarang penafian dibuat daripada kedua-dua pihak.

Sehingga kini, usaha Kosmo! Online bagi mendapatkan sebarang komen daripada pemilik jenama tudung Fareeda itu masih belum berhasil selepas dia tidak membalas mesej.

Mawar Dedah Siapa Dal4ang

Dalam perkembangan terkini, Mawar telah memuat naik beberapa gambar dalam IG sory mendedahkan isi perbualan untuk mengenakan dia dan menteri terbabit

Mawar juga berkongsi gambar individu yang dipercayai mempunyai hubungan dengan dakwaan ini, tapi dia menegaskan ia tidak melibatkan Tun M

“Tak sangka salah “seorang” antara yang menjadi orang “suruhan” Dato penulis/penyebar/ pereka cerita2 fitnah orang nya salah seorang dalam gambar ini Terima kasih kerana anda telah menyebar fitnah dengan jaya nya” tulis Mawar di IG Story beliau

Menurut Mawar lagi, Tun M tiada kena mengena dalam hal ini dan berpesan untuk tidak libatkan Tun M

Datuk Khairuddin membuka mulut menjawab isu kontr0versi yang mengaitkan dirinya ketika ini

DATUK Dr Mohd Khairuddin Aman Razali menafikan khabar angin yang mendakwa beliau menjalin hubungan dengan usahawan wanita, yang dipercayai bekas isteri seorang pelakon.

Menteri Perusahaan Perladangan dan Komoditi itu juga menafikan beliau ditahan di sekatan jalan raya (SJR) di Perasing, Terengganu.

Ahli Parlimen Kuala Nerus daripada parti Pas itu juga berkata kisah sensasi yang mengaitkan dirinya ketika ini tidak benar dan bertujuan untuk mencemarkan reputasinya.

“Segala cerita yang disensasikan kononnya berlaku penahanan di sekatan jalan raya di Perasing termasuk gosip berkaitan hubungan dengan selebriti wanita adalah tidak benar dan berniat buruk untuk merosakkan reputasi saya.

“Tindakan undang-undang akan diambil kepada mana-mana pihak yang didapati menulis, menyiarkan atau menyebarkan cerita palsu serta tidak benar,” katanya menerusi satu kenyataan yang dimuat naik di Facebook.

Ketua Polis Terengganu Datuk Roslee Chik terdahulu mengesahkan Mohd Khairuddin diperiksa di SJR Perasing pada 16 Mei lalu.

“Beliau bersama penumpang lain ketika itu. Perkara ini telah diserahkan kepada Jabatan Siasatan Jenayah (JSJ) Bukit Aman Bukit Aman,” katanya.

Isu Khairuddin diperiksa di SJR Perasing mula diperkatakan apabila satu mesej tular beberapa hari lalu mendakwa dia ditahan bersama usahawan tudung yang juga bekas isteri seorang selebriti.

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Sumber : http://trendingsangat.pw/2021/05/mwrnafo-ado-hubkhai/

Apa komen anda?

Be the first to comment on "Dakwaan Ada Hubungan Dgn menteri, Mawar Dedah Gambar Siap D4lang Sebar Berita Tersebut"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*