[VIDEO] ‘Keteqaq’ tak nak balik, netizen berdekah angsa kena kej4r dengan Tuan

Sebut sahaja tentang angsa, ramai sudah biasa mendengar sifat garangnya yang jika tidak mengenali orang yang berada di sekelilingnya pasti akan dikejar.

Perkara itu banyak kali juga tular diruangan media sosial sampaikan rata-rata takut dengan angsa yang bakal mengejar mereka. Walau bagaimanapun, haiwan terbabit tetap menjadi pilihan haiwan peliharaan.

Jadi kisah tersebut pasti kita akan lebih banyak lihat kerana ia sudah normal terjadi. Tetapi hantaran satu rakaman video yang dimuat naik seorang pengguna TikTok ini mengundang ramai berdekah kerana berlaku perkara sebaliknya berkaitan dengan angsa.

IMG_20210602_082408

Jika anda berfikir bahawa angsa yang mengejar orang namun anda salah kerana sekumpulan angsa yang diternak oleh pengguna aplikasi popular itu lain pula yang dipaparkan. Siapa menyangka dapat melihat angsa pula dikejar. Dahsyatnya!

Sifat gar4ng angsa nampaknya berlaku sebaliknya terhadap tuan mereka dimana dalam video menunjukkan sikap degil mereka yang tidak ingin pulang.

Selepas dipanggil tuan, angsa tidak menghiraukan lalu tidak pasal-pasal mereka perlu dikejar pulang.

Situasi lucu itu mengundang ruangan komen hantaran video di TikTok itu dihujani dengan bermacam-macam reaksi wargamaya yang begitu terhibur.

“Haa yelah yelah kitorang balik lah ni…”

Angsa

“Seronok pulak tengok depa…”

IMG_20210602_082529

“Membebel kena masuk reban ye”

Angsa

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber : HCL

Apa komen anda?

Be the first to comment on "[VIDEO] ‘Keteqaq’ tak nak balik, netizen berdekah angsa kena kej4r dengan Tuan"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*