[VIDEO] Babak Jep & Ruhainies curi tumpuan netizen, “Cuak…”

Pelawak, Jep Sepahtu merupakan antara selebriti yang sehingga kini masih disukai ramai dengan lawak-lawaknya yang membuatkan netizen tak kering gusi melayannya.

Meskipun bergelar penyampai radio namun Jep Sepahtu tidak membuatkan peminat merasa sedih kerana dia mengendalikan rancangan lawak berjudul, Sepahtu Reunion Live dan pada tahun ini juga, lawak-lawak Jep tidak mengec3wakan bagi penonton setia rancangan tersebut.

Masih bersama-sama rakannya yang lain seperti Rahim dan Pak Ya, Sepahtu Reunion Live 2021 ditayangkan pada setiap Khamis jam 9 malam menerusi Astro Warna.

Pada malam tadi pula, Sepahtu Reunion Live 2021 menjemput beberapa pelakon terkenal bagi mewarnai rancangan itu bersama-sama Jep Sepahtu, Rahim dan Pak Ya.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Zon Lawak (@zonlawak)

Nampaknya tetamu kali ini membuatkan peminat seronok kerana dapat melihat pelakon, Ruhainies sekali lagi datang ke Sepahtu Reunion. Selain Ruhainies, pelakon Zarynn Min juga menjadi artis jemputan.

Pun begitu, satu babak antara Jep Sepahtu dan Ruhainies yang dikongsikan ini pula mengundang gelak tawa penonton sehinggakan Jep menerima usikan peminat.

Ruangan komen di posting, penonton sempat mengus1k Jep Sepahtu dalam babaknya bersama Ruhainies itu yang mana pelakon jelita itu juga meninggalkan responnya.

“Ayoo character ni”

IMG_20210604_093133

“Hahaha m4mpos haha”

Jep

“Balik rumah nanti siap la ko Jep. Hahaha”

IMG_20210604_082930 IMG_20210604_082954 Jep

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber : HCL

Apa komen anda?

Be the first to comment on "[VIDEO] Babak Jep & Ruhainies curi tumpuan netizen, “Cuak…”"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*