Selepas Berakhirnya Kem3lut Ceraii, Anju Mula Sebar A!b Bekas Suami yang meng4niayai dirinya

Kem3lut rumah tangga Zarina Anjoulie Lavocah bersama bekas suami, Eilyas Azhar nampaknya belum berakhir. Kali ini selebriti penuh k0ntroversi itu telah mengeluarkan bukti dengan menyangkal segala dakwaan lelaki itu berkenaan Anju menfltn4hnya.

Dalam posting terbaru pelakon tersebut di Instagram, dia telah memuat naik perbualan melalui direct message (DM) bersama Eilyas atau biasa dipanggil Yas yang mend4kwa meminta RM10,000 untuk melafazkan tal4k kepada Anju.

Anju mend4kwa semua tindakan bersama suami perlukan duit. Jadi dia cuba ‘memancing’ lelaki itu untuk melafazkan cerai kepadanya tempoh hari dengan menawarkan sejumlah wang untuk melepaskannya sebagai seorang isteri.

Tangkapan skrin itu merupakan salah satu bukti yang diserahkan kepada pihak p0lis dan peguam untuk urusan mahk4mah.

Selain itu, Anju juga menyertakan sekali laporan p0lis mend4kwa dirinya sering dialbkan Yas apabila lelaki itu pernah memanjat rumah semata-mata ingin merakam dan mengambil gambarnya dalam keadaan alb. Dia juga mengugvt mahu menyebarkan gambar tersebut.

Selain itu, Anju turut meminta supaya pengikutnya di Instagram berfikir mengapa bekas suami langsung tidak membuat sebarang posting di media sosial sejak semalam dan tidak menyangkal segala bukti yang ditunjukkan Anju.

Hal ini kerana disebabkan selebriti berkenaan telah ‘memb0ngkar’ segala bukti dan laporan polis berkenaan tindakkan belas suami sebelum ini.

Sehubungan dengan itu, warganet yang terlihat posting yang di buat Anju nyata terkejut dengan nasib yang menimpa pelakon drama Anak Pontian4k berkenaan.

Mereka juga tidak sangka episod perkahwinan Anju yang sempat berpisah kemudian rujuk semula dan bercer4i lagi penuh dengan cerita disebaliknya.

Sumber : https://ohmymedia.cc/anju-dedah-bekas-suami-minta-rm10-ribu-untuk-lafaz-cerai-ugut-sebar-gambar-aib/

Artikel Sebelum ni

SELEPAS enam bulan mendirikan rumah tangga, pelakon Zarina Anjoulie mengumumkan bahawa perkahwinannya dengan Eilyas Azhar sudah berakhir.

Zarina atau nama sebenarnya Zarina Anjoulie Lavocah Mohd Fahizul mengesahkan perkara tersebut pada Rabu dan menganggap ia merupakan hari yang terbaik dalam hidupnya.

Malah, pelakon berusia 34 tahun ini juga meluahkan rasa syukur dan berterima kasih kepada Eilyas atau lebih dikenali sebagai Yas.

“Alhamdulillah, yay aku dah cerai. Best day of my life… Alhamdullilah terima kasih Yas,” tulis Zarina.

Zarina berkongsi berita tersebut menerusi laman Instagram miliknya namun tidak memberi maklumat lebih lanjut mengenai perpisahan mereka.Aktres tersebut juga memilih untuk menutup ruang komen di perkongsian tersebut.

Zarina Anjoulie telah memuat naik 1 video di laman instagram beliau untuk menjelaskan sebab kenapa dia telah bercer4i dengan suami.

Menurut Zarina, sebab utama adalah kerana mereka sudah tiada persefahaman lagi. Apa yang terjadi adalah persetujuan antara Zarina dan suami.

“Thank u so much for your support guys but ini adalah yg terbaik Buat anju sekarang , takde apa2 yg buruk jadi pun it’s just what’s best for me” – Zarina

“Tiada apa-apa yang teruk pun, cuma kami tidak lagi sehaluan,” katanya yang turut tidak memaklumkan bila tarikh dia berc3rai.

Zarina berkata, keputusan itu adalah yang terbaik buatnya dan kini dia mahu fokus kepada kerjaya, anak lelaki dan keluarganya.

“Saya mahu gunakan waktu ini untuk lebih rapat dengan keluarga. Sebelum ini, bertahun-tahun saya tinggal seorang dan tidak menghabiskan masa bersama mereka,” katanya.

Zarina turut mengucapkan terima kasih kepada semua yang menghantar mesej, DM (direct message) dan menghubunginya. Dia mengakui cukup terharu atas keprihatinan mereka.

Zarina dan Eilyas berkahwin pada 17 Julai tahun lalu di Pejabat Agama Islam Daerah Seremban, Negeri Sembilan selepas empat tahun bergelar ibu tunggal.

Sebelum itu, dia pernah mendirikan rumah tangga dengan jejaka dari Brunei pada 2015, namun bercerai pada Disember 2016.

Hasil perkahwinan itu mereka dikurniakan anak lelaki, Awangku Gabriel Martin Ezra.

Terdahulu, Zarina memuat naik satu hantaran di Instagram memaklumkan dia sudah bercer4i dengan Eilyas.

Dalam hantaran itu, dia sangat bersyukur dan pada masa sama berterima kasih kepada Eilyas yang lebih dikenali sebagai Yas.

“Alhamdulillah, yay aku dah cerai. Hari terbaik dalam hidup saya. Alhamdullilah terima kasih Yas,” katanya.

Sementara itu, cubaan Harian Metro menghubungi Zarina bagi mendapatkan komennya tidak berjaya apabila dia tidak membalas mesej WhatsApp dan menjawab panggilan telefon.

Zarina turut menutup ruangan komen dalam hantarannya itu.

 

Sumber: hit media

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber : https://sportdailynews.com/

Apa komen anda?

Be the first to comment on "Selepas Berakhirnya Kem3lut Ceraii, Anju Mula Sebar A!b Bekas Suami yang meng4niayai dirinya"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*