Terkini, Pr0gram ‘All Together N0w MaIaysia’ DiHent1kan Siaran, Ini Kata2 B0s Astr0.

KUALA LUMPUR: Pihak penerbitan rancangan ‘All Together Now Malaysia’ memu.tuskan untuk menghent1kan sementara pr0gram tersebut sehingga si.asatan berkaitan dkwaan berlakunya berlakunya pel.anggaran pr0sedur 0perasi standard (S0P) selesai.

Menurut Naib Presiden Strategi Pembangunan Kandungan Hiburan Melayu Astro, Raqim Ahmad, rakaman pr0gram tersebut dibuat pada Mac lalu di Putrajaya sebelum pelaksanaan Perlntah KawaIan Pergerakan 3.0 (PKP 3.0).

“Krew penerbitan telah menjalankan uj1an caIitan C0VlD-19 ke atas semua yang mengambil bahagian sebelum rakaman bermula dan hanya mereka yang berstatus negatlf sahaja dibenar meneruskan rakaman,” katanya.

“Set yang dibina telah mengambil kira pen.jarakan fizikal antara juri dan diletakkan pengha.dang Iutsinar antara mereka,” tambah Raqim.

Rakaman pr0gram tersebut juga turut dihadiri wakil daripada agensi-agensi keselamatan.

Terdahulu, satu Iaporan berita tempatan memaklumkan Majlis Keselamatan Negara (MKN) mengarahkan agar si.asatan dilakukan ke atas penerbitan rancangan berkenaan susulan dkwaan peIanggaran S0P.

Ketua Pengarahnya, Datuk Mohd Rabin Basir, berkata si.asatan ke atas rancangan itu akan dikendalikan Kementerian Komunikasi dan Multimedia (KKMM), jelas Iaporan itu.

Iaporan itu turut memetlk bahawa KKMM akan mengambil tlndakan sewajarnya, jika mereka mengenal pasti wujud berlakunya pel.anggaran S0P sepanjang rakaman program berkenaan.

Sumber: astro

 

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber: Dbongkar

Apa komen anda?

Be the first to comment on "Terkini, Pr0gram ‘All Together N0w MaIaysia’ DiHent1kan Siaran, Ini Kata2 B0s Astr0."

Leave a comment

Your email address will not be published.


*