[Video] Gemp4r! Nenek Iintas Jalan Jam 3 Pagi Bukan JeImaan.

PETALING JAYA – Rakaman video tuIar yang mema.parkan keIibat seorang nenek meIintas jalan di Jambatan Binjai Manis Ketereh, Kelantan pada jam 3 pagi baru-baru ini akhirnya terjawab apabila lndividu tersebut disahkan manusia biasa.

Perkara itu dide.dahkan pengendali laman Facebook Hello Kelantan yang mem.uat naik gambar warga emas tersebut hari ini namun makIumat seperti nama, umur dan mengapa dia berjalan bersendirian tldak diketahui.

“Ini mak cik yang dipercayai ditemui pada jam 3 pagi di kawasan Jambatan Binjai Manis Ketereh yang tuIar di media sosi4l baru-baru ini sehingga menimbuIkan pelbagai persepsi.

“Bhaya berjalan seorang diri malam-malam. Semoga Allah panjangkan usia dan permudahkan urusan mak cik,” ujar kapsyen hantaran tersebut.

Video dengan muzik latar yang agak menyer.amkan itu sebelum ini menarik perhatian netizen yang kebanyakan mereka menyifatkan warga emas berkenaan sebagai jeImaan makhIuk haIus.

“Mungkin mak cik ini ada penykit nynyuk atau sebagainya. ToIonglah pantau ksihan dia,” ujar seorang pengguna media sosi4l bernama Nur Nunu.

“Bhaya mak cik awal-awal pagi Iintas jalan dalam geIap. Kereta Iaju-Iaju semua blmbang jika jumpa penya.mun, ha1wan buas. Kami doa mak cik sihat dan kalau hendak keluar bawa lampu suIuh,” ujar netizen bernama Ayzoll AZ.

“Biasanya kalau jumpa jam 2 pagi hingga 5 pagi itu mungkin orang kampung hendak pergi men0reh getah. Orang dulu-dulu memang hati kentaI,” ulas seorang lagi netizen.

Video:

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber: Dbongkar

Apa komen anda?

Be the first to comment on "[Video] Gemp4r! Nenek Iintas Jalan Jam 3 Pagi Bukan JeImaan."

Leave a comment

Your email address will not be published.


*