[VIDEO] “Bayangkan Tu Mak Bapak Ko” -MaIukan Warga Emas Depan Orang Ramai, lnfluencer lni Dikec4m Netizen

Nama usahawan Carl Samsudin secara tiba-tiba menjadi sebutan netizen selepas sebuah video beliau ‘menasihati’ dengan nada yang bi4dab seorang warga emas tular di media sosial.

Video berdurasi 55 saat itu dikatakan dimuat naik sendiri oleh Carl di Insta Stories akaun peribadi miliknya sebelum dip4dam.

Namun, ia sempat disimpan oleh pengikutnya.

“Masa muda dahulu, menyesal tak tidak buat betul-betul? Masa muda dahulu menyes4l tak banyak main? Korang bila tua nanti baru nak menyes4l ke?” antara ‘nasihat’ yang keluar dari mulut Carl.

“Pernah tak you all wish one day, tak kisah la agama you pray to God, “God show me the way how I want to change my life”. Pernah tak? What if TODAY is the God send me?” tambah Carl.

Video tersebut menimbukan rasa kurang senang pelbagai pihak termasuklah usahawan bernama Jofliam.

Jofliam berpendapat tindakan Carl itu tidak wajar dan kur4ng 4jar malah dia membuat andaian video tersebut sengaja dirakam sekadar strategi pemasaran semata-mata.

Sementara itu, rata-rata netizen juga kurang bersetuju dengan cara Carl bercakap yang seolah-olah memperk3cilkan golongan yang hidup susah, lebih-lebih lagi video itu dirakam di Pusat Transit Gel4ndangan Kuala Lumpur.

Pada ketika ini, tiada sebarang kenyataan dikeluarkan oleh Carl Samsudin berkenaan insiden berkenaan.

Walau apa pun niat sebenar Carl, hormatilah mereka yang lebih tua. Perlu diingat perjalanan hidup dan dugaan hidup setiap insan di dunia ini berbeza.

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber : http://wowberita.my/

Apa komen anda?

Be the first to comment on "[VIDEO] “Bayangkan Tu Mak Bapak Ko” -MaIukan Warga Emas Depan Orang Ramai, lnfluencer lni Dikec4m Netizen"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*