[VIDEO] “Selamat pengantin bru..” Gadis Meng!dam Lamborghini RM3 Juta Rupanya Adik Ipar Iqbal.

Boleh dikatakan tiap-tiap hari pasti ada sahaja cerita tentang mereka. Nama Datuk Seri Vida, Ahmad Iqbal Zulkefli dan Cik B menjadi sebutan sehingga membuatkan ramai rasa tak sabar melihat DS Vida dan Iqbal atas pelamin

Iqbal yang merupakan bekas PA kepada DS Vida kini dalam usaha untuk memujuk Cik B menerimanya sebagai bapa angkat baru. DS Vida juga dilihat telah menyambut ulang tahun Iqbal yang ke 27 tahun sebelum ini.

Terkini, adik ipar kepada Iqbal pula membuat ke.jutan menghadiahkan sebiji kek yang tertulis ‘Selamat Pengantin Baru’. Kek itu sengaja ditulis seperti itu untuk mengenakan Iqbal.

Tetapi, apa yang paling menarik perhatian, rupanya-rupanya adik ipar Iqbal adalah Anes Ayuni yang sebelum ini viral men.gidam sebuah kereta mewah jenis Lamborghini RM3 juta.

Ayuni pada mulanya berlakon rasa lo.ya dengan bau kucing dan membuatkan Iqbal rasa cuak dan serba salah. Iqbal yang cu.ak cuba jauhkan kucing dari Ayuni dan Iqbal akhirnya sedar itu hanya prank selepas Ayuni menyanyikan lagu Selamat Hari Jadi.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Ahmad Iqbal Zulkefli (@ahmadiqbalzulkefli)

Melihat di ruangan komen, ramai yang suka melihat Iqbal dan adik iparnya ber.gurau. Iqbal juga dilihat sangat lemah lembut dan baik.

Apapun kita doakan sahaja yang terbaik buat mereka. Semoga apa yang dirancangkan berjalan lancar dan dipermudahkan. Selamat hari lahir Iqbal.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Ahmad Iqbal Zulkefli (@ahmadiqbalzulkefli)

Komen Netizen:

Sekadar Perkongsian Dan Jangan Lupa Komen Yang Baik Baik Sahaja.TQ

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook TrexMedia

Sumber : https://www.rotikaya.rimbabara.com/

Apa komen anda?

Be the first to comment on "[VIDEO] “Selamat pengantin bru..” Gadis Meng!dam Lamborghini RM3 Juta Rupanya Adik Ipar Iqbal."

Leave a comment

Your email address will not be published.


*