“Harus Menjaga M4ruah…”- Pvtus Asa Kahwin Vida? Ini Kata2 Iqbal

Usahawan muda, Iqbal Zulkefli memaklumkan dia tidak akan lagi mem4ksa jutawan kosmetik Datuk Seri Vida (DSV), mendirikan rumah tangga dengannya.

Kata Iqbal kepvtusan itu dibuat demi menjaga maruah dirinya yang selama ini dilihat telah lama mengimpikan perkahwinan bersama Vida.

“Saya memohon maaf atas vir4l yang berleretan tentang hubungan saya dengan DSV. Saya mengambil keputusan untuk tidak lagi berkeras mahu menjadikan DSV sebagai isteri, seandainya beliau masih tidak menuju ke arah itu.

“Saya perlu hormati perasaan Cik B dan Kacak. Harus menjaga maruah diri saya yang bertahun-tahun memperjuangkan untuk bernik4h,” katanya.

Iqbal menjelaskan perkara tersebut di akaun Instagram (IG) Story miliknya.

Pun begitu, Iqbal yang juga bekas pembantu peribadi Vida pada tahun 2016 itu sekali lagi mengingatkan kisah percintaannya bukan tujuan marketing.

“Demi Allah, ini bukan marketing semata-mata meskipun benar beliau ada selitkan promosi produk dan saya beritahu DSV, jika saya lebih dikenali saya mahu bantu naikkan sales syarikatnya.

Bagaimana pun, Iqbal memberitahu dia masih menyayangi Vida dan reda jika mereka tiada jodoh.

“Saya tetap menyayangi beliau seperti biasa. Saya reda jika kami tiada jodoh. Saya fikir ini bukan terlalu awal saya mengalah. Setiap waktu saya serius katakana bahawa saya mahu berkahwin.

“Saya banyak perjuangkan hvbungan ini, namun saya risau cinta beliau tidak seteguh seperti pengorbanan saya.

“Saya risau disaat saya sak1t dan jatuh adakah beliau sanggup ada bersama saya,” luahnya lagi.

Kisah hvbungan cinta Iqbal dan Vida hangat diperkatakan sejak kurang sebulan lalu namun perkahwinan mereka dihalang oleh anak sulung jutawan kosmetik itu iaitu Cik B yang berkeras tidak bersetuju.

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook TrexMedia

Sumber : GEMPAK

Apa komen anda?

Be the first to comment on "“Harus Menjaga M4ruah…”- Pvtus Asa Kahwin Vida? Ini Kata2 Iqbal"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*