Iqbal Di Tudvh Pula,Ini Penjelasan Beliau

Segalanya bermula apabila kedua-dua figura ini akui ingin melangsungkan perkahwinan pada hujung tahun ini namun begitu terdapat kesulitan yang berlaku apabila anak DSV yang juga pelakon dan penyanyi, Cik B tidak merestui akan hubungan mereka. Malah, Iqbal juga tidak terkecuali dikec4m teruk oleh netizen sehingga muncul beberapa dakwa4n yang tidak berasas.

Selain ditVduh menjadi ‘anak ikan’ kepada usahawan itu, Iqbal juga dikatakan kononnya suka akan pada kaum sejnis. Menjelaskan perkara tersebut dengan lebih lanjut, usahawan ini ketika dihubungi Murai.my berkata dia enggan mengambil peduli segala kecaman dan tuduhan yang dilemparkan oleh mana-mana pihak. Sebaliknya, jejaka berusia 27 tahun ingin memfokuskan hubungannya bersama DSV.

“Tak perlu, biarkan sahaja (komen dan kec4man) sebab ada hal lain yang lebih serius untuk dibincangkan

“Buat masa sekarang saya hanya mampu berdiam diri” kata Iqbal

Serius Dengan DSV

Mengenai perkembangan hubungannya bersama DSV, Iqbal bertegas bahawa dia sememangnya serius untuk mendirikan rumahtangga dan segala perkongsian yang dibuat di media sosial adalah berdasarkan pengakuan jujurnya.

“Sekarang saya kena hent4m bertubi-tubi.

“Saya tak tahu nak bercakap apa lagi sebab semua yang saya beritahu media adalah jujur

“Cuma di pihak DSV tidak seiring dengan hal sebenar seperti tidak menjelaskan saya macam mana sebenarnya secara peribadi.

“Perkahwinan ini serius” katanya lagi

Terdahulu,melaporkan Iqbal meluahkan rasa tidak puas hati apabila digelar sebagai “anak ikan’ kepada jutawan kosmetik berkenaan. Menurut Iqbal, dia tidak mempunyai masa untuk menjadi anak ikan dan tahu akan tahap kemampuannya.murai

semntara itu,cik B mcm nk lawan iqbal?

Cik B ‘Flex’ Pakaian Jenama Mewah Lepas IG Story Iqbal Pamer Harga Pakaian Tul4r

Belakangan ini, media sosial dipenuhi dengan kisah perancangan Iqbal dan Dato Seri Vida (DSV) untuk berkahwin yang dibantah oleh Cik B.

Cik B atau nama sebenarnya, Edlynn Zamileen Mohd Amin berkata dia tidak merestui hubungan pasangan berkenaan. Malah, Cik B juga ada membuat reaksi terhadap janji Iqbal kepada ibunya, DSV baru-baru ini.

Bercerita tentang Iqbal, tular di laman Twitter apabila warganet memperkatakan tentang Instagram Story jejaka ini yang mempamerkan harga pakaian yang dipakainya.

Dalam Instagram Story yang telah ditangkap layar itu, Iqbal menyatakan harga buat suit, kasut, jam dan bag yang dipakainya. Difahamkan, jumlah kesemua aksesori ini bernilai RM42,800.

Melihatkan gambar ini hangat diperkatakan oleh warganet, Cik B membalas ciapan tersebut dengan ‘flex’ versinya yang tersendiri. Bagaimanapun, Cik B tidak menyatakan harga pakaian jenama mewah yang dipakainya di dalam video tersebut.

“Nak flex gak”

Meninjau di ruangan komen, rata-rata warganet terhibur dengan kerenah Cik B yang turut serta ‘flex’ pakaian mewah miliknya.

Tidak kurang juga ada warganet yang mempersoalkan tindakan Iqbal menyatakan harga buat setiap pakaiannya.

Sumber: lm via TTK

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook TrexMedia

Sumber : https://transformasi.pw/

Apa komen anda?

Be the first to comment on "Iqbal Di Tudvh Pula,Ini Penjelasan Beliau"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*