[VIDEO] Aliff Syukri Rayu Doa Org Ramai, Insan Tersayang Dlm Keadaan Ten4t

Dato’ Sri Aliff Syukri bin Kamarzaman merupakan salah seorang anak kepada pengasas produk k.osmetik Sendayu Tinggi, Rozita binti Ibrahim. Beliau mula terlibat dalam dunia perniagaan sejak berumur tujuh tahun sewaktu tinggal bersama neneknya di Sabak Bernam, Selangor.

Penglibatan beliau dalam dunia perniagaan bermula sejak kecil lagi. Bermula dengan berniaga secara kecil-kecilan, akhirnya berjaya membina perniagaan yang dikenali ramai. Berasal dari keluarga yang sederhana membuatkan beliau menghargai setiap sen yang diperolehi.

Beliau mula berniaga sejak berusia tujuh tahun lagi sewaktu tinggal bersama neneknya di Sabak Bernam, Selangor. Semangat untuk berniaga bermula dengan impian beliau untuk hidup senang setelah melihat rakan sekolahnya membawa wang saku sebanyak 50 sen dan beliau hanya ada 20 sen.

Meluahkan rasa dari lubuk hati paling dalam, usahawan bergelar selebriri, Datuk Seri Aliff Syukri menyifatkan perasaan cinta bukan hanya tercipta buat pasangan bercinta.

Sebaliknya, dia turut mencintai neneknya dan menganggap wanita itu sebagai kekasih hati kerana sentiasa ada untuk menyokong, memahami dan sentiasa memanjakannya.

“Kadang kala perasaan cinta itu bukan diciptakan untuk pasangan kekasih-kekasih sahaja.

“Macam saya mencintai nenek saya mcm kekasih sy yg sentiasa sokong sy, percayakan sy dr kecik lagi sebab nenek saya memahami saya, nenek saya manja saya, nenek saya berada bersama saya ketika saya susah dan senang, jadi nilai cinta itu tercipta secara tidak sengaja,” jelasnya jujur.

Pada mana sama, bapa kepada lima orang anak ini turut memanjatkan doa agar nenda sentiasa dipanjangkan umur dan meluahkan hasrat untuk sehidup sem.ati bersama.

Pohon Doa Orang Ramai

Menerusi hantaran terbaru beliau serta isteri, mereka mohon doa agar nenek dalam keadaan sihat.

VIDEO ;

Kami pohon doakan hajah aminah binti satar nenek kepada Dato sri Aliff Syukri kembali sihat, mungkin ada doa2 anda yg makbul nenek adalah salah seorg nadi Dato sri utk berjaya…org yg melihat jatuh bangun nya dari awal sampai skrg.

Yang mendengar keluh kesahnya dan seperti ibunya sendiri..Sekali lagi kami pohon jasa baik anda semua follower mendoakan kesembuhan nenek untuk sembuh.

Reaksi Orang Ramai

Kesian tgok dato nangis mcm nie… Aduh…. Smoga nenek akan cpat smbuh sprti sedia kala……dan dpermudahkan sgala urusan kluarga dato.

Insya-Allah dato, semoga semuanya dalam lindungan Allah, dan semoga nenek dato diberikan kesi.hatan yang berpanjangan Aamiin.

Smoga Allah permudahkn segala urusan keluarga Dato’ n Allah bg shifa’ kpd Nenda aamiin. Selagi tdk kena pd batang hidung diri kita, kita akan seronok bkata2 mngikut fikiran waktu itu. Tp bila blaku atas diri kita org sekeliling pula akan mnilai kita dgn apa yg dlakukn.

Naluri n jiwa hati orang tak sama masing 2 ade kekuatan sendiri walaupun orang kuat tegar tapi ade sedikit kerapuhan dalam hati n jiwa yang g.oyah ade orang tabah kuat menghadapi r.intangan redha yg menimpa diri dia tapi juga ade orang yg hati x dapat menerima apa yg menpa diri nya.

Kredit : FB/IG/OM

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook TrexMedia

Sumber : https://bartasangbad.site/

Apa komen anda?

Be the first to comment on "[VIDEO] Aliff Syukri Rayu Doa Org Ramai, Insan Tersayang Dlm Keadaan Ten4t"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*