Adik Sajat Tiba-Tiba ‘Meletvp’, Mustika B0ngkar Tentang Abang Sendiri

SETELAH sekian lama memendam perasaan tentang k0ntr0versi membabitkan usahawan sensasi Muhammad Sajjad Kamaruz Zaman atau Nur Sajat, adiknya Nur Mustika akhirnya tampil meluahkan apa yang terbuku di hati.

Ujar Mustika, dia begitu terbeban dengan masalah yang dicetuskan abangnya yang kini dilihat sedang menikmati saat bahagia setelah didkwa berjaya melarikan diri ke Austalia.

“Aku tk ada kena mengena dengan perbuatan Sajjat. Dia tak peduli sesiapa, jadi buat apa aku nak peduli setiap tindakan dia.

“Tapi dugaan bkan kecil apabila aku sebagai perempuan kena tanggung perbuatan dia selama ni.

“Dia tinggalkan nama bruk dan tanpa diberi pilihan aku kene tanggung,” katanya menerusi mesej yang dikongsikan kepada mStar pada Selasa.

Luahan berkenaan dibuat sehari selepas mStar melaporkan tentang berita yang mendkwa Sajjat kini berada di Australia selepas berjaya melarikan diri dari Thailand.

Difahamkan kemrahan Mustika terhadap Sajjat turut berpunca daripada sikap netlzen yang bertindak ‘menyerng’ platform media s0sialnya dengan pelbagai hlnaan dan t0hmahan.

Mustika akui mula rimas dan tertekan dengan k0ntr0versi membabitkan Sajjat.

Bukan itu sahaja, Mustika turut kesal apabila ada segelintir media dan blog tersalah menggunakan fotonya bagi mengiringi berita berkaitan Sajjat.

Video :

“Kesiannya netlzen dpt maklumat slah. Kalau mana yang tk tahu ini gambar Mustika dan bukan gambar Sajjat… dah tentu ramai datang Instagram ni se.rang,” tulisnya pada kapsyen bersama posting tangkap layar daripada sebuah portal berita.

Kata Mustika lagi, reputasinya sebagai influencer juga terjejas dengan k0ntr0versi Sajjat.

Mustika pernah berkongsi cerita kepada mStar dalam pertemuan pada September lalu.

“Reputasi bsuk dan dia tk penah nak minta maaf pada aku. Malah dia hlna aku sebab aku terangkan kat media hari tu walaupun dia tahu aku tk brukkan dia langsung.

“Banyaknya pengalaman sejak kes Sajjat ni. Media pusing semua benda janji dapat story demi content. Apa jadi dengan hidup seseorang tu pun mereka tk peduli,” katanya.

Sementara itu menurut Mustika, paling mengecewakan apabila k0ntr0versi membabitkan Sajjat turut menjejaskan anaknya.

“Aku ni seorang ibu, ada anak kandung. Kesan-kesan negatlf boleh timpa anak aku. Macam mana dia nak ke sekolah?

“Kuatkah dia apabila orang cakap atau perli dia atas perbuatan pakcik dia? Semoga Allah sentiasa kuatkan hati ini dalam setiap dugaan diberiNYA,” katanya.

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook TrexMedia

Sumber : Mstar via dnq.pw

Apa komen anda?

Be the first to comment on "Adik Sajat Tiba-Tiba ‘Meletvp’, Mustika B0ngkar Tentang Abang Sendiri"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*