[VIDEO] Sudah 24 Tahun MninggaI Dunia, Kain K4pan Arwh Abang Masih Elok, Lngsung Tak Rput.

Pemerg.ian orang tersayang sememangnya khabar d.uka buat seluruh ahli keluarga. Pastinya suasana piIu akan menyeIubungi lebih-lebih lagi sewaktu jnazah ingin dikebu.mikan.

Hal ini turut dirasai sendiri seorang pengguna TikTok dikenali sebagai Zuneeka Rashid apabila berkongsi m0men sewaktu pr0ses pengebu.mian bapanya yang mninggaI dunia pada pertengahan tahun lalu iaitu 1.7.2020.

GaIi semula pus.ara untuk kebu.mi arwh bapa.

Apa yang menjadi perhatian ramai adalah video perkongsiannya yang memaklumkan jnazah bapa telah dikebu.mikan satu Iiang dengan Allahyrham abangnya yang mninggaI dunia pada tahun 1996.

Namun, ketika digaIi, kejadian mengjutkan telah berlaku kerana kain ka.pan Allahyrham abangnya masih utuh dan langsung tldak r.eput.

Kain tersebut juga kelihatan elok dan tuIang-tuIang jnazah masih lengkap dan tlada yang telah hiIang pun. Perkara berkenaan sememangnya satu keajai.ban kerana hanya insan terpilih yang diberi keistimewaan seperti itu.

Kebaikkan apa yang pernah dilakukan ketika hidup.

Sehubungan dengan perkongsian tersebut, ramai yang mninggaIkan komen dengan mengucapkan Allahuakbar kerana ta.kjub dengan kebesaran Allah S.W.T.

Mereka juga turut mend0akan agar allahyrham abang serta bapa pengguna TikTok itu terus dicucu.ri rahmat dan ditempatkan dalam kalangan orang yang beriman.

Video:

Indahnya k.uasa Allah S.W.T.

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook TrexMedia

Sumber : TikTok @kakzue_kaklat, omm  via DBONGKAR

Apa komen anda?

Be the first to comment on "[VIDEO] Sudah 24 Tahun MninggaI Dunia, Kain K4pan Arwh Abang Masih Elok, Lngsung Tak Rput."

Leave a comment

Your email address will not be published.


*