“Ini baru betul comel”- Telatah Haqiem Rusli Dan Anis Sofea Cvri Perhatian

Pasangan sama cantik, sama padan iaitu penyanyi popular Haqiem Rusli dan gadis pilihan hatinya yang dikenali sebagai Anis Sofea nampaknya menjadi perhatian warganet lagi.

Ini berikutan telatah Haqiem Rusli dan Anis Sofea yang difahamkan membuat live lalu ditonton oleh ramai. Manakala sempat juga pasangan terkenal ini berbual mengenai sifat mereka.

Untuk info, Haqiem, 23, sah bergelar suami kepada Anis Sofea, 19, pada 19 November lalu dengan keseluruhan majlis yang cukup mewah dimana dianggarkan mencecah RM7 juta.

Terbaharu, telatah Anis Sofea dan suaminya itu mendapat perhatian ramai apabila turut dikongsikan satu klip video durasi pendek yang juga memaparkan telatah Haqiem Rusli mengusik isterinya itu.

Anis Sofea dilihat menerima pertanyaan adakah penyanyi popular itu garang namun dia terus menidakkannya malah berkongsikan sifat baik suaminya itu.

VIDEO:

Sekali gus video terbabit juga masuk ruangan fyp dengan meraih ribuan tontonan disamping menerima lebih 20,000 tanda suka daripada warga TikTok yang dalam pada masa yang sama memuji kecomelan mereka.

“Pertama kali nampak muka Haqiem tak pakai spec”

“Alahh hp ni kalau aku blend jadi ape ehy? Sweet sangat ni”

“Ramai… join live dia semalam 4K…”

“Aku ingat sapa yang kat belakang tu…”

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook TrexMedia

Sumber : HCL via dnq.pw

Apa komen anda?

Be the first to comment on "“Ini baru betul comel”- Telatah Haqiem Rusli Dan Anis Sofea Cvri Perhatian"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*