“Baby Shima Dib4suh Net1zen Ker4p BeI4nja!” J0get Tak Sen0noh Di Atas KatiI Bersama Dua Lel4ki

Selalu dihimpit dengan kec4man dan kvtukan netizen. Ditvduh dahagakan perhatian, penyanyi, Baby Shima pernah melahirkan rasa hairan mengapa orang ramai sengaja mencari kesalahan dirinya di media sosial.

Menganggap dirinya tidak pernah mengganggu sesiapa atau menimbulkan masalah pada mana-mana pihak, Shima mengaku tidak tahu apa salahnya di mata orang sehingga kerap kali dihin4 dan dikec4m

Hari ni Baby Shima mengundang kec4man netizen lagi apabila memuatnaik satu video sedang berjoget bersama dua orang lelaki di atas katil. Tidak tahu apa tujuan beliau, sama ada untuk rakaman muzik video atau sekadar hiburan sahaja.

Video

Video tersebut telah meraih lebih satu juta tontonan di platform tiktok dan mendapat ribuan komen kec4man netizen. Tidak kurang juga netizen yang mendoakan agar beliau berubah.

Apa pun tujuannya kali ni, sama-sama kita doakan yang baik-baik buat Baby Shima. Kec4m pun tiada gunanya juga..Doakan!

Baby Shima Diganggu LeIaki Sangap

Penyanyi Baby Shima, muat naik tangkap layar mesej gangguan s3ksual yang di hantar oleh seorang individu yang tidak bertanggungjawab di Instagram nya.

Lelaki ‘Sang4p’ Ajak Maln

Individu berkenaan dengan nama akaun hrhcrownprinceofalnaz itu menghantar mesej peribadi di Instagram Baby Shima dengan menyatakan hasratnya mahu menidvri penyanyi tersebut.

Berikutan itu, Baby Shima berharap orang ramai dapat membantunya menangani lelaki berkenaan, sambil menyelit sekali foto dan tangkap layar akaun Instagram milik individu tersebut.

“Spiderman ada.. Superman ada.. Yang ni superhero terbaru, sangapman. Cuba tolong settlekan sangap hrhcrownprinceofalnaz ..Kesian teruk sangap dia ni” tulis Baby Shima

Selain menghantar mesej sedemikian, melihat nama akaun pemilik Instagram yang seakan nama akaun kerabat diraja J0hor ini boleh membuatkan orang ramai salah sangka dan keliru. Bukan itu saja, maklumat di biodata milik individu tersebut juga agak kontroversial.

Netizen Risau Dengan Nama Instagram Individu

Melihat perkongsian penyanyi tersebut, ada yang memberi komen dengan mengkritik perbuatan lelaki berkenaan dan ada juga yang memberi komen mengenai nama akaun media sosial individu tersebut.

Antara komen dari netzen

“Laa ghisoo siaa nama IG dia”

“Len macam dia punya nama”

“Aiyoo teruknya perangai”

“Kau dah wajib kahwin dah ni hanaat hrhcrownprinceofalnaz”

“Tak yah layan lah Shima, abai kan je”

“Sangapman.. Macam-macam perangai manusia sekarang ni” komen mereka

Ada juga yang Salahkan Penampilan Baby Shima..

Ada juga warganet memberi komen dengan menyalahkan gaya pemakaian Baby Shima, yang mengundang individu seperti itu menghantar mesej sedemikian kepadanya.

“Kau tau sebab apa laki sangap dekat kau?? Sebab kau punya penampilan. Jadi jangan kau tanya kenapa ya. Jaga lah maruah tu. Nanti tak ada orang nak chat macam tu. Aku nasihat ja..”

“Baju yang di pakai harus cukup kain.. InsyaAllah”

“Laki ni tak salah siapa suruh seksi sangat”

“Jangan salah kan dia.. Cuba lah tengok cara pemakaian macam mana pula”

“Tak pelik pun kau kena kacau Shima… Tengok lah pemakaian kau macam mana..”

“Terlebih sangap ni kak report jer” komen mereka lagi

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook TrexMedia

Sumber : dnq.pw

Apa komen anda?

Be the first to comment on "“Baby Shima Dib4suh Net1zen Ker4p BeI4nja!” J0get Tak Sen0noh Di Atas KatiI Bersama Dua Lel4ki"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*