[VIDEO] Kelakar! Fazura MaIu-MaIu Kongsi Yang Dia Bakal Bergandingan Dengan Cik Suami Dalam Drama Terbaru

Pelakon, Fazura kelihatannya mencetuskan warga TikTok terhibur lagi dengan gelagat kelakar dirinya yang mana satu klip video dikongsikan seorang individu ini mencvri tumpuan mereka.

Fazura kini boleh dikatakan sering v1ral kerana gelagat kelakar dirinya sehingga  mendapat bermacam-macam gelaran daripada peminat.Ternyata perangai sporting selebriti dan usahawan popular ini membuatkan dia semakin disenangi ramai.

Malah akui warganet juga, gelagat lucunya itu membuatkan ramai suka kerana dilihat tidak dibuat-buat. Sehinggakan video pada kali ini juga, Fazura mendapat perhatian warga TikTok dengan masuk ruangan fyp atau for your page lagi.

Ini berikutan dia yang dilihat bercerita mengenai drama dan filem lakonannya sempat berselor0h dengan ramai. Rasanya juga peminat tidak dapat melupakan lakonannya bersama Fattah Amin dalam drama berjudul Hero Seorang Cinderella.

Video:

Apa yang melucukan pula, Fazura sempat membuat gelagat malu-malu ketika menyebut nama suaminya, Fattah Amin dimana ketika itu pasangan sama cantik, sama padan ini begitu hangat menjadi bualan.

Lanjutan daripada komen-komen yang ditinggalkan juga, video terbabit dengan pantas meraih ribuan tontonan disamping gelagat comel Fazura itu menerima pujian netizen.

Komen netizen:

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook TrexMedia

Sumber : HCL

Apa komen anda?

Be the first to comment on "[VIDEO] Kelakar! Fazura MaIu-MaIu Kongsi Yang Dia Bakal Bergandingan Dengan Cik Suami Dalam Drama Terbaru"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*