[VIDEO] “Kuatnya Zarina..” -Seb4k! Azil Meng4muk Sampai Tercabut Tudung Zarina

Umum mengetahui pelakon yang terkenal dengan perusahaan pulut kuning, Zarina Zainuddin mempunyai sepasang anak kembar autisme, iaitu Azal dan Azil. Berbanding kembarnya, Azil tidak boleh berkomunikasi langsung dan sememangnya lebih sukar dikawal kerana sering menunjukkan tantrum yang teruk.

Terbaru, tular di tiktok video sedutan daripada siaran lansung Zarina yang sedang memasak. Azil secara tiba-tiba menunjukkan sikap tantrum sehingga menerk4m Zarina!

Video :

Dalam video tersebut, Zarina kelihatan berusaha menahan daripada dipvkul anak syurganya itu sambil menunggu masa yang sesuai untuk memujuknya.

Rata-rata netizen simpati dengan pengorbanan Zarina dan memuji dia seorang ibu yang kuat dalam membesarkan dua orang anak syurga.

Komen Netizen

Zarina telah berkahwin dengan Dato’ Sri Dr. Abu Raihan Wan Jaafar pada 13 Julai 1993. Pasangan ini mempunyai empat orang anak lelaki iaitu sepasang kembar Muhammad Adam Azrai Abu Raihan, Muhammad Naim Azrai Abu Raihan, Muhammad Raizal Azrai Abu Raihan (Azal)dan Muhammad Razil Azrai Abu Raihan (Azil). Dua daripada empat anak beliau menghidap 4ut1sme.

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook TrexMedia

Sumber : Tiktok

Apa komen anda?

Be the first to comment on "[VIDEO] “Kuatnya Zarina..” -Seb4k! Azil Meng4muk Sampai Tercabut Tudung Zarina"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*