“Eh Kembar Ke Ni?” Netizen Teruja Lihat Waj4h Anak Raja Azura

Pelakon Raja Azura bergelar sudah berbelas tahun bergelar ibu tunggal dan sehingga kini Raja Azura masih kekal single. Bahagia dengan kehidupannya bersama anak-anak, Raja Azura mempunyai sepasang anak lelaki dan seorang anak perempuan. Ketiga-tiganya sudah pun dewasa dan mereka seringkali terlihat seperti kakak dan adik apabila bersama.

Raja Azura telah berkongsi video perbualan dengan puteri bongsunya, Puteri Mia Maizura. Tulis Raja Azura dalam kapsyen dia menghantar Mia kembali ke asrama. Tak ubah seperti ibunya, Mia seorang yang ceria dan cerewet. Ceria betul Mia apabila mereka sampai ke asrama. Sekali lagi, Mia memberitahu ibunya untuk tidak merinduinya atau menangis di meja makan jika dia merindui Mia.

Lawak dan comel betul dua beranak ini, Raja Azura pun sporting betul. Seperti ibu lain, pesanan nasihat untuk si anak pastinya ada. Jaga diri, ikut semua peraturan yang ditetapkan dan tidak membuat perkara-perkara yang pelik itu antara pesanan Raja Azura.

Jom tonton video di bawah :

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by YM Raja Azura @ K.E (@raja_azura)

Sehingga kini, posting ini telahp un ditonton hampir 59.6 ribu orang. Ramai yang mengatakan wajah anak dan ibu ini seperti kembar dan antara komen-komen :

Memang sama betul wajah Raja Azura dan Mia ini tak ubah seperti kembar seiras. Raja Azura pun nampak seperti sebaya dengan Mia, nampak muda bila duduk bersama anak-anak. Apa pun, jaga diri Mia sepanjang berada di asrama dan semoga kejayaan akan mengiringi Mia selalu.

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook TrexMedia

Sumber : Instagram raja_azura via dnq

Apa komen anda?

Be the first to comment on "“Eh Kembar Ke Ni?” Netizen Teruja Lihat Waj4h Anak Raja Azura"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*