“Comel je Isteri usik suami..” [Video] Majlis Sedang Berlangsung Heliza Sempat Menguslk Janggut Suami Raih Perhatian Ramai

MAJLIS perkahwinan penyanyi, pelakon dan aktivis kemanusiaan, Datin Sri Heliza Helmi baru-baru ini mencu.ri tumpuan ramai.

Heliza selamat bernikah dengan jutawan muda, Datuk Seri Mahadi Badrul Zaman pada 1.1.2022, pada jam 11.11 pagi dilangsungkan di Masjid Tuanku Mizan, Putrajaya.

Rakan Baik Dan Mila Jirin Hadiahkan ‘Majlis Resepsi’

Menerusi perkongsian suami Heliza di Instagram, ahli perniagaan ini meluahkan rasa terkejut menerima majlis resepsi sebagai hadiah perkahwinan buat dirinya dan isteri.

Mahadi menjelaskan rakan baiknya Mohamed Aswan yang berpangkat Dato’ menganjurkan majlis resepsi di The Light Hotel, Penang untuk dirinya dan Heliza sebagai hadiah perkahwinan.

Malah rakan baik isterinya, Mila Jirin juga memberi hadiah yang serupa dan menganjurkan majlis resepsi bersama Bizmillah Wedding Centre pada hari Sabtu ini 22 Januari 2022.

Heliza seorang yang bersikap kelakar dan sangat mudah disenangi orang sempat lagi mengusik suaminya dengan membelai janggut telah menghiburkan hati peminat-peminatnya.

Terdahulu Mahadi pernah mengakui tergamam apabila mendapat berita Heliza menolak lamarannya. Diduga dengan berita lamaran ditolak cukup membuatkan usahawan Datuk Seri Mahadi Badrul Zaman kcewa dan patah hati kerana hasrat memperisterikan Heliza Helmi mungkin tldak kesampaian.

Ujar Mahadi, 38, ketika pertemuannya dengan ibu bapa Heliza di sebuah restoran, dia dimaklumkan bahawa penyanyi dan aktivis kemanusiaan itu tldak bersetuju untuk berkahwin.

“Saya bukan nak main-mainkan dia, saya nak halalkan hubungan, jadi saya beranikan diri lamar dia. Apabila saya approach, dia tak bagi keputusan secara on the spot. Beberapa hari selepas itu ibu bapa dia datang jumpa. Mereka kata Heliza tak setuju.

Waktu tu saya macam… oh yer ke? Orang dah tak nak, takkan saya nak terhegeh-hegeh,” katanya. Bercerita lanjut tentang kisah lamaran ditolak berkenaan, Mahadi yang juga usahawan dalam bidang kewangan itu berkata dia tldak menyangka rupa-rupanya ia hanya ‘pr4nk’.

Rata-rata memuji perjalanan majlis berlandaskan syariat di mana para jemputan yang hadir menutup aurat dengan baik.

Video:

Malah Heliza dilihat tidak membawa bunga tangan sebaliknya membawa tasbih digital yang tersarung pada jari.

Sumber : tehtarikkaw

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook TrexMedia

Sumber : https://transformasi.pw

Apa komen anda?

Be the first to comment on "“Comel je Isteri usik suami..” [Video] Majlis Sedang Berlangsung Heliza Sempat Menguslk Janggut Suami Raih Perhatian Ramai"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*