“Keluar Masuk H0spital Dari Umur 4 Bulan,” – Anak bakal menjalani pembedahah4n, Erynne Erynna Mohon Doa Ramai

Pelakon, Erynne Erynna memaklumkan puteri sulungnya, Medinah mengalami mas4lah ’Duplex Kidney’ dan bakal menjalani pembed4han, hari ini.

Kongsi Erynn, Medinah mengalami mas4lah kesihatan tersebut seawal usia empat bulan dan sudah lebih setahun menjalani pemeriksaan berkala di h0spital.

“Bismillahirrahmanirrahim. Dengan nama Allah Yang Maha Pemurah dan Maha Penyayang.

“Salam semua, Erynne just nak share yang Medinah akan menjalani pembed4han esok pagi (hari ini). Pada yang tidak tahu atau tertanya tanya Medinah s4kit apa sebenarnya.

“Hari ni erynne nak kongsikan di sini yang Medinah mempunyai “Duplex Kidney” dan disebabkan itu dia kerap kene UTI (urinary tract infection) dan boleh meros4kan buah pinggang dia,” tulisnya dalam satu hantaran di Instagram.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Erynne Erynna (@erynneerynna)

Sambil memanjatkan doa, pelakon drama Nasi Kerabu Untuk Che Abe ini turut reda atas ujian yang diterima.

“Jadi selepas beberapa kali keluar masuk h0spital dari umur 4 bulan, pergi checkup, appointments, tests dan akhirnya inilah jawapannya.

“Alhamdulillah. Sekarang kami hanya mampu berdoa, berserah, redha dan tawakal pada Allah. Sesungguhnya Allah Maha Segalanya.

“Erynne sekeluarga ingin minta tolong kalian untuk doa yang terbaik buat Medinah. Dan kami hargai sangat jasa baik kalian semua yang sentiasa mendoakan, berkongsi ilmu dan memberi kata kata semangat pada kami, syukur ya Allah.

“Erynne doakan segala yang terbaik buat semua. Ya Allah, lindungilah anak ku dan permudahkanlah segalanya. #medinahsjourney,” tulisnya lagi.

Sementara itu menerusi hantaran Instagram yang dikemas kini, bintang berkenaan memaklumkan permata hatinya itu sudah pun berada di dewan pembed4han.

Untuk rekod, Erynne mendirikan rumah tangga bersama Afify Sazali pada 17 April 2019.

Selepas itu, pelakon berusia 24 tahun ini selamat bergelar ibu selepas melahirkan Medinah secara normal pada 9 Ogos 2020.

Komen netizen:

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook TrexMedia

Sumber : MH

Apa komen anda?

Be the first to comment on "“Keluar Masuk H0spital Dari Umur 4 Bulan,” – Anak bakal menjalani pembedahah4n, Erynne Erynna Mohon Doa Ramai"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*