“Jangan Buang Masa Dengan Lelaki Yang Bod*h Dan T4k Gun4..”- Liyana Jasmay

Terkesan melihat banyak perkongsian video memaparkan kekasaran yang berlaku melibatkan pasangan sejak akhir-akhir ini membuatkan pelakon Liyana Jasmay tampil bersuara.

Pelakon berusia 34 tahun itu bertindak mempersoalkan sikap segelintir kaum lelaki yang bergelar suami tetapi tidak menjalankan tanggungjawab sebagai ketua keluarga dengan baik.

Dia berkata demikian merujuk kepada perkongsian sebuah video tular memaparkan pergadvhan yang berlaku antara sepasang suami isteri dan seorang anak mereka di tepi jalan baru-baru ini.

Dalam video tersebut, lelaki itu mengasari isterinya serta cuba membawa lari anak perempuan mereka, namun dihal4ng oleh dua orang lelaki yang berada di tempat kejadian.

“Nampak banyak sangat video pasal lelaki buat perempuan. Ada lelaki pukvl bini tepi jalan dengan anak. Kenapa nak jadi suami kalau perang4i macam itu?

“Suka ke pukvl anak orang? Kepada lelaki yang buat macam itu di luar sana, sila jangan kahwin atau ada kekasih mahupun ada hati nak ‘try’ gadis,” luahnya.

Barangkali lelah melihat kejadian sama sering kali berlaku dalam masyarakat apatah lagi yang menjadi mangs4 adalah kaum wanita, Liyana tampil memberi nasihat.

Katanya, kepada sesiapa wanita yang berdepan kejadian sama tidak kira daripada suami sendiri, tunang mahupun kekasih, segeralah membuat laporan polis.

“Tolonglah buat laporan polis atau tinggalkan saja. Jangan buang masa dengan lelaki bod0h tak guna seperti itu,” katanya.

Sejak minggu lalu, beberapa kejadian suami memukvl isteri di khalayak ramai mencur1 perhatian netizen yang mengec4m tindakan tidak bermoral tersebut.

Antaranya, sebuah video seorang lelaki yang memukul isterinya di hadapan ramai ketika berada di sebuah restoran, namun kejadian tersebut dipercayai berlaku beberapa tahun lalu dan kembali tular dalam internet.

Biodata Liyana Jasmay Pelakon Wanita Malaysia

NAMA PENUH: Liyana Jasmay

TARIKH LAHIR: 28 Mac 1988

ASAL: Kuantan, Pahang

KELUARGA: Bongsu daripada empat beradik

PENDIDIKAN: Diploma Seni Persembahan & Media di Sunway University College, Bandar Sunway, Selangor (sambung belajar Mac 2010)

FILEM: Castello, Syaitan, Maut, Histeria, Kami The Movie, Papadom, Pisau Cukur, Duhai Si Pari Pari (tayang 31 Disember 2009), Niang Rapik The Movie (Februari 2010) dan Papadom 2 (penggambaran bermula 2010)

DRAMA: Laila Sari, Zeti & Mawas, Ponti Anak Remaja, Niang Rapik The Series, Najwa dan Sari Maya

ALBUM (EP): Liyana Jasmay (berada di pasaran 18 November lalu)

LAGU: Aku Tak Percaya Cinta, Aku Jatuh Cinta, Penyelamat Cinta (duet bersama Aizat), Pelik dan Kejam

DUTA: Maybelline

PENCAPAIAN: Pelakon Wanita Terbaik pada Festival Filem Malaysia ke-22 (FFM22) di Kota Kinabalu, Sabah menerusi Papadom dan Pelakon Wanita Terbaik Filem pada Anugerah Skrin 2009 (ASK2009) menerusi Kami The Movie

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook TrexMedia

Sumber : KOSMO

Apa komen anda?

Be the first to comment on "“Jangan Buang Masa Dengan Lelaki Yang Bod*h Dan T4k Gun4..”- Liyana Jasmay"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*