“Tk Kan Aku Ampun Kan, Sbb Dari Mulvt Korang Mengat4 Aku..” Sajjadd Dedah Yang Dirinya Belum Mufl1s Siap Tunjuk Surat

Usahawan MuhammadSajjadKamaruzzaman berkongsi dokumen daripada Jabatan Insolvensi Malaysia bagi membuktikan dirinya bukan individu berstatus mvflis seperti yang didkwa.

Sajjadd atau lebih dikenali sebagai NurSajad menerusi hantaran di Instagram (IG) berkata, dia juga tidak akan memaafkan sesiapa sahaja yang memfltnahnya mvflis.

Katanya lagi, dia masih berstatus ‘orang berada’ walaupun sudah menetap di luar negara sekarang.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Jesica Zaman (@nursajatkamaruzzaman)

“Berlambak orang fltnah kata Sajadd dah bankrvptcy bagai Siap kata, Sajadd dah bankrvptcy uols, Korang hadam lah yang mengata aku bankrvptcy tu,

“Tk kan aku ampun kan, Sebab dari mulvt korang ke mulvt, korang yang mendapat d0s4,Giteww.. amin…

“Walaupun I dah duduk negara luar, Nursajadd all kinky, masih berstatus orang BERADA ADA hokey…Walaupun nama tu, tak SESUAI dengan wajah i yang cantik ini. Nasib kat sini, AUSTRALIA ??, ID sajadd female giteww,” katanya.

Pada Oktober tahun lalu, usahawan kontr0versi tersebut dilaporkan bakal tersenarai dalam kalangan individu mvflis di negara ini selepas pemfailan pemiutang dilakukan terhadapnya di MahkamahTinggi.

Pemfailan petisyen itu dilakukan Owa Resources Sdn. Bhd. menerusi Peguam Nurul Hafidzah Hassan di hadapan Penolong Kanan Pendaftar, Siti Suriatey Mohamed Yusoff.

Prosedur tersebut merupakan langkah terakhir bagi menuntut pembayaran penghakiman RM200,000 daripada Sajadd kepada Owa Resources yang merupakan bekas stokis utama bengkung usahawan terbabit.

Nurul Hafidzah memberitahu, petisyen berkenaan difailkan selepas notis kebankr4pan yang telah dikeluarkan terhadap usahawan berkenaan tidak mendapat sebarang maklum balas.

Katanya, menerusi perintah bankrap, Sajadd boleh diisytiharkan muflis seterusnya menyebabkan segala aset termasuk rumah dan akaun bank milik Sajadd diuruskan Jabatan Insolvensi.

Sumber : Gempak

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook TrexMedia

Sumber : https://transformasi.pw/

Apa komen anda?

Be the first to comment on "“Tk Kan Aku Ampun Kan, Sbb Dari Mulvt Korang Mengat4 Aku..” Sajjadd Dedah Yang Dirinya Belum Mufl1s Siap Tunjuk Surat"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*