Kononnya Dikatakan Isteri Remy Ishak ‘Janda Anak Dua’? Ini Jawapan Sebenarnya!

Mungkin ini merupakan khabar gembira buat seluruh peminat pelakon pujaaan ramai,Remy Ishak apabila ada pihak memaklumkan yang dia dan bekas tunangnya, Ezza Yusoff bakal melangsungkan pernkahan pada 21 Ogos lalu.

Menerusi laporan daripada Harian Metro, kenalan terdekat pelakon tersebut memaklumkan yang pasangan itu akan bernikah di satu lokasi yang sudah ditetapkan.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Remy Ishak (@remyishak)

Namun, tahukah anda bahawa isterinya itu pernah menjadi perhatian di media sosial apabila ada pihak yang menyebarkan berita kononnya Ezza pernah berkahwin dan sudah mempunyai 2 anak.

Menjawab tuduhan tersebut, Ezza berkata bahawa kanak-kanak tersebut merupakan anak saudaranya dan dia belum pernah berkahwin.

Akhirnya, Remy sendiri membuka mulut mengenai isu tersebut. Remy tampil menafikan dakw4an mengenai status Ezza yang dikatakan sebagai j4nda.

“Sebelum ini pun ada juga keluar gosip mengatakan Ezza ialah seorang j4nda. Tapi sekarang orang cakap dia pernah berkahwin dan ada seorang anak pula sedangkan ia tidak benar sama sekali.

“Sebenarnya, kedua-dua kanak-kanak tersebut merupakan anak angkatnya dan Ezza yang dibesarkan bersama sebelum mereka berdua berkahwin lagi.” katanya.

Menurut Remy, ibu bapa kedua-dua kanak-kanak itu sudah berpis4h dan tidak mampu menjaga zuri4t mereka. Remy berkata” keluarga kawan yang memperkenalkan saya dengan Damia dan Dania demi memberi kehidupan yang lebih baik, saya menjaga mereka sejak tahun 2013.”

“Mereka tinggal bersama saya, tetapi jika saya ada urusan di luar , Ezza akan mengambil alih uruskan Dania dan Damia ,” katanya.

Remy dan Ezza pernah mengikat talin pertunangan pada 2017 namun putus pada 2019. Bagaimanapun, ikatan kasih mereka terjalin semula tahun lalu.

Difahamkan pasangan itu sepatutnya mengadakan majlis pernikahan pada Mei lalu, namun disebabkan pandem1k majlis itu terp4ksa ditunda.

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook TrexMedia

Sumber : Harian Metro,mstar

Apa komen anda?

Be the first to comment on "Kononnya Dikatakan Isteri Remy Ishak ‘Janda Anak Dua’? Ini Jawapan Sebenarnya!"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*