Suami Terkes4n Bila Elyana Cakap Ini Pada Dia.Tersent4k Em0si Saya,Memang Saya Sed1h” – Suami Elyana

Beberapa hari lepas, sempena hari bapa, ucapan yang ditulis oleh Elyana kepada suaminya membuatkan ramai yang sayu apabila penyanyi ini berharap dia akan pergi terlebih dulu sebelum suaminya.

Ini tulis Elyana: “Bonda kerapkali berdoa, biarlah bonda ni yang pergi dulu sebelum ayah. Kerana bonda tak boleh hidup dan akan rasa tak best kalau tak ada ayah.”

Suami Elyana, Khairul Anuar Husin akui dia agak tersentuh apabila membaca ucapan yang ditulis oleh Elyana.

“Tentunya ayat dia nak pergi dulu tu dah menjentik emosi saya. Memang saya rasa sayu, sed1h dan terusik.”

“Jika boleh saya tidak nak Elyana cakap siapa pergi dalu. Sebab soal aj4l mavt semuanya ni adalah kuasa yang berada di tangan Tuhan. Kita tak nak jangka siapa akan terlebih dulu dijemput illahi.”

“Yang terpaling penting, saya nak Elyana teruskan untuk berjuang lawan k4nser limf0ma ni.”

Sebelas tahun berkahwin, sebagai suami, Khairul Anuar akui, Elyana memang seorang yang amat cekal melalui setiap hari dengan tabah.

“Saya tak sangka Elyana telah jadi sekuat seperti ini. Setiap hari saya tengok dia berjuang melawan kesak1t4n.”

“Kadangkala saya tertanya-tanya macam mana isteri saya ni boleh jadi kuat macam ini. Semangatnya memang tinggi.”

“Memang dia pun pernah down, tetapi Elyana jenis orang yang tak nak orang lain tahu dirinya sedang dalam kes4kitan. Dia nak tanggung sendiri.”

Bercerita tentang raw4tan radi0terapi yang sedang dijalani oleh Elyana, Khairul Anuar memberitahu Elyana terus tabah walaupun banyak kesa sampingan.

“Kesan radioter4pi boleh buatkan dia rasa l0ya, mvntah, batvk tak berhenti. Raw4tan ni buat rasa memang panas dan ambil masa lama, berjam-jam.”

“Elyana pula ada gastrk dan ulc3r, saya kesian tengok dia. Ada masa, memang isteri enggan nak buat rawat4n. Tetapi dia tetap teruskan juga.”

Apapun Khairul Anuar mengatakan memang ramai yang menyayangi isterinya dan meamng sering menerima hadiah.

Tentang keadaan terkini, Elyana dikatakan kadangkala perlu bantuan oks1gen sebab dilihat sering b4tuk dan pernafanan tak berapa stabil. Selain itu Elyana juga diberi susudi masuk melalui saluran ke dalam badan kerana berat badannya yang terlalu ringan.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Elyana Emrizal (@elyanaofficial1)

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Ebit Lew (@ebitlew)

Artikel Terdahulu…

“Biar saya pergi dulu..” Ramai sed1h part Elyana tulis ayat ni

Pada tarikh 20 Jun, sambutan hari bapa telah diraikan orang ramai. Kalau tengok kat Facebook, Instagram, emamng ramai yang post dengan ucapan hari bapa.

Namun begitu, ada satu ucapan hari bapa yang amat terkesan dibuat oleh seorang selebriti ini.

Selebriti yang dimaksudkan ialah penyanyi Elyana, yang kini sedang menempuhi peny4kit bar4h limf0ma tahap ke empat.

Ketika ini, Elyana sedang berada di hospital untuk raw4tan radiot3rapi, namun masa yang terluang, ELyana sempat menulis nukilan hatinya buat suami tercinta iaitu Khairul Anuar.

Sentiasa berada disisi dan menjaga keluarganya, Elyana menggambarkan suaminya itu sebagai seorang superhero.

“Selamat hari ayah kepada Khairul Anuar Hussin. Bonda, Cinta and Cahaya amat menyayangi ayah. Jika ayah tak ada, kitorang akan rasa tak best. Apapun, mesti nak kena ada ayah. Kerana ayah ni merupakan our superhero. Semua pun ayah memang boleh buat, tapi terkecuali bab nak pasang kabinet, katil, dan apa saja yang berkaitan ada skru tu memang ayah tak berapa nak pandai. Nasib baik bonda power part tu.”

“Kerana itulah bonda selalu saja berdoa agar biar bonda pergi dulu sebelum ayah. Sebab tak boleh hidup, dan akan rasa tak best kalau tak ada awak.”

Ayat terakhir berkaitan mahu pergi dulu sebelum suaminya ternyata membuatkan ramai follower dan netizen terkesan. Ramai yang sayu bca part berkenaan. Ini antara komen netizen.

Komen dari Balqis Arafiah: “Tetapi dia dan anak-anak pun perlukan Elyana untuk hidup saling melengkapi. Dia ada kekurangan yang Elyana boleh melengkapinya. Jangan putus asa, kami sentiasa doa.”

Nur Shafeeza pul menulis komen: “Sedih apabila baca ayat last dari Elyana. Be strong, umur kita sebaya lahir tahun 1987. Dari dulu memang minat ELyana nyanyi, paling ingat tak pakai kasut.”

Semoga Elyana terus kuat dan akan jalani rawatan dengan jayanya.

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook TrexMedia

Sumber : dnq.pw

Apa komen anda?

Be the first to comment on "Suami Terkes4n Bila Elyana Cakap Ini Pada Dia.Tersent4k Em0si Saya,Memang Saya Sed1h” – Suami Elyana"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*