[VIDEO] Selepas sah bercer4i, Shila Amzah terima satu lagi berita baik

Setelah mengesahkan bahawa dirinya bukan lagi bergelar isteri, penyanyi Shila Amzah turut menerima satu lagi berita baik.

Ini setelah bekas suaminya, Haris Idraki Elias, telahpun keluar dri rumah miliknya yang terletak di Cyberjaya.

Sebelum ini, ketika proses mahkam4h, Shila Amzah telah keluar dari rumah bersama anaknya, Seth dan tinggal di rumah ibu bapanya.

Shila mengesahkan dia dah duduk di rumahnya di Cyberjaya menerusi satu post di IG, ketika menjawab persoalan dari seorang peminat.

“Sha dah balik ke rumah di Cyberjaya ke.” Tanya seorang peminat setianya.

Ini jawapan dari Shila Amzah: “Sudah, syukur alhamdulillah. Saya dah penat mengemas rumah hari ini. Apapun ianya amat berbaloi. Nasib baik ada ibu saya dan beberapa lagi yang menolong saya kemas rumah.”

Dalam pada itu, Shila Amzah juga bersyukur dengan semua penyelasaian yang telah dicapai. Proses perpisahan berjalan lancar serat rumah pun dah dapat duduk semula.

“Secara jujurnya, memang saya tak sangka, memang orang lain rasa macam cepat. Tetapi bagi Sha, memag rasa lama. Sehari pun rasa amat perit. Apapun Sha bersyukur semuanya.”

Ditanya tentang punca perpisahan, Shila Amzah tidak mahu menjawab tentang soalan berkenaan. Apa yang penting baginya dia mahu menjaga dirinya dan juga anak mereka iaitu Seth Uwais.

“Banyak hal dah dipertimbangkan sebenarnya, tapi Sha tak boleh la cerita lanjut secara detail, apa yang penting mahu jaga Seth.”

Ditanya adakah dirinya dah bahagia, ini jawapan dari Shila Amzah: “Aku akan temui bahagia, walaupun kita tal lagi bersama.”

Berkongsi keadaan rumahnya di Cyberjaya itu semalam, sudah pasti kini Shila seakan dapat menarik nafas lega selepas dapat pulang ke rumah sendiri. Ya, 8 Februari lalu, Shila mended4hkan tentang dirinya yang sudah sah berpisah dengan suaminya selepas selesai bicara k3s di mhkamah.

Pasti kini kehidupannya melalui fasa yang lebih stabil selepas dapat kembali berada di kediaman sendiri. Home sweet home kata orang. Apatah lagi sebelum ini netizen mengikuti perkembangan hidup Shila, pasti maklum akan kerinduannya untuk kembali ke rumahnya itu.

Di hantaran Shila itu, ada pula yang bertanya sama ada rumah yang ditunjukkannya adalah yang di Cyberjaya itu sebelum ia disahkan oleh dirinya. Ramai yang mengucapkan tahniah kerana kembali dapat tinggal di situ.

“Masyallah, So happy for your sis”, “Enjoy your life sweetheart… Senyum mu sgt manis”, “Alhamdullilah. Happy for u if u got back yr house at cyberjaya”, “Beautiful house hunny”,

“Enjoy ur life & eat rambutan”, “cantik dan bersih.. Love u Sha..”, itu antara komen netizen kepada Shila yg juga anak kepada penyanyi dan pelakon, ND Lala ini.

Sementara itu, menerusi satu perkongsian di Insta Story, Shila apa yang berlaku ada hikmah disebaliknya dan tiada siapa yang berkahwin mahukan perpisahan.

“Semua orang berkahwin untuk mencari kebahagiaan. Tiada yang berkahwin untuk cerai dan berpisah. Apa saja kemungkinan atau kemudaratan yang berlaku pada diri kita pasti ada hikmah,” katanya.

Terdahulu, pada Disember lalu, Shila mengejutkan ramai pihak apabila membuat pendedahan sudah dua bulan tidak tinggal sebumbung dengan suaminya dan sudah menfailkan percer4ian

Untuk info, Shila Amzah dan Haris Edraki Elias, yang merupakan pekerja bank di London, bernikah pada tahun 2018, dan mempunyai seorang anak lelaki yang kini berumur dua tahun lebih. Perkahwinan mereka hanya bertahan empat tahun.

Sumber : IG Shila Amzah

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook 

Sumber : http://trendingsangat.pw

Apa komen anda?

Be the first to comment on "[VIDEO] Selepas sah bercer4i, Shila Amzah terima satu lagi berita baik"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*