Ibunya Tahu Kem4tian Selepas Tiga Hari, Pemerg1an Nike Ardilla Sembvnyi 4 Kisah Tak Terungkap !

Penyanyi lagenda Indonesia ini pergi pada usia yang sangat muda, pada tahun 1995 Nike meninggl dun1a semasa usianya 19 tahun akibt kemal4ngan jalan raya.

Kemalang4n tersebut menimbulkan spekulasi dan khabar angin yang menyatakan kemalang4n tersebut bukan kemal4ngan biasa, dan sehingga kini orang ramai masih tercari-cari jawapan sebenar apa yang menyebabkan kem4tian idol muda itu.

Kereta Dilangg4r Dengan Sengaja?

Foto – Instagram @nikeardillaofficial/Sumber Viral

Dipetik dari Bombastis, mengikut laporan yang dikeluarkan kem4langan berlaku apabila kereta Honda Civic yang dipandu Nike ingin memintas kereta merah di depannya.

Tetapi lain pula jadinya ketika hendak memot0ng terdapat kereta jenis Taft di hadapan, lalu menyebabkan kereta yang dipandu Nike berpusing hingga melangg4r penghadang jalan dan meningg4l dun1a di tempat kejadian.

Ramai yang membuat spekulasi bawa kereta merah dan kereta Taft itu sengaja melanggr kereta Nike hingga berlaku kemal4ngan, tapi pihak polis menyatakan tiada sebarang bukti atau motif jahat dalam ke$ kem4langan tersebut.

Dikaitkan Dengan Minuman Ker4s Dan D4dah

Foto – Instagram @nikeardillaofficial

Dalam banyak-banyak teori konspirasi tentang kem4tian penyanyi popular ini, orang ramai mengaitkan kem4langan jalan raya tersebut berlaku kerana Nike memandu di bawah pengaruh alk0hol dan d4dah.

Namun menurut kenyataan yang dikeluarkan oleh pihak polis, bed4h siasat menunjukan di dalam tubuh Nike tidak mengandung sebarang alkoh0l mahupun d4dah.

Meskipun begitu, orang ramai masih tertanya-tanya bagaimana kereta Nike boleh berpusing sebegitu rupa hingga melanggar penghadang jalan.

Peminat Syak Rakan Baik Nike Dal4ngnya

Foto – Instagram @nikeardillaofficial/Liputan6

Peminat syak rakan baik Nike iaitu Eno Sigit merupakan penyebab kemal4ngan tersebut berlaku, apatah lagi orang ramai membuat spekulasi bahawa Enno mempunyai m0tif untuk berbuat demikian.

Motif yang dimaksudkan adalah hubungan cinta tiga segi antara Nike, Tommy Nasution dan Eno, tetapi hal tersebut disangkal kerana kem4langan berlaku ketika Eno belajar di luar negara dan dirinya sendiri memberi komen bukan dia yang melakukannya

Ibu Nike Tak Tahu Anak Sudah Men1nggal Dunia

Foto – Instagram @nikeardillaofficial

Hati ibu mana yang tidak hancvr apabila menerima khabar berita yang anak perempuan kesayangan sudah tiada lagi di dunia ini, dan lebih teruk lagi berita tersebut diketahui menerusi kawan artis anaknya sendiri dan bukannya dari pihak polis atau pihak yang terdekat dengan Nike.

Tiga hari selepas Nike dikebum1kan barulah ibu Nike mengetahui cerita sebenar, dari situ spekulasi orang ramai semakin kuat menyatakan bahawa kemati1n Nike ini sengaja dirahsiakan oleh pihak berkuasa.

Sehingga sekarang ramai yang masih tertanya-tanya mengenai mis.teri kema.tian penyanyi lagenda ini, adakah ia buatan orang dan jika ya siapa dal4ngnya hingga mahu menyembunyikan berita kem4tian Nike dari ibu Nike sendiri?

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook TrexMedia

Sumber : Murai.my

Apa komen anda?

Be the first to comment on "Ibunya Tahu Kem4tian Selepas Tiga Hari, Pemerg1an Nike Ardilla Sembvnyi 4 Kisah Tak Terungkap !"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*