Keluar pejabat agama sambil pegang fail, Netizen tanya siapa driver isteri shuk sahar serra berhak bahagia

Tak dinafikan, sejak kebelakangan ini penampilan isteri pelawak sensasi, Shuk Sahar iaitu Rossa Serra menjadi perhatian ramai apabila dilihat tampil langsing dan lebih bergaya.

Terbaru, Rossa ada memuat naik video memaparkan dirinya baru sahaja keluar dari sebuah bangunan yang dipercayai merupakan pejabat agama.

 Menerusi video pendek berlatar belakangkan lagu ‘Bertahan Terlvka’ oleh Fabio Asher, kelihatan Serra yang mengenakan jubah berwarna hitam menuruni anak tangga menuju masuk ke sebuah kereta sambil di tangannya memegang sekeping fail.

Tetapi apa yang mencvri tumpuan ramai adalah identiti si pemandu yang menjemput Serra. Ada di antara mereka mend4kwa individu tersebut kelihatan seperti Shuk Sahar namun sehingga kini tiada imej yang jelas menguatkan d4kwaan tersebut.

Video:

Terdahulu, Shuk Sahar mendirikan rumah tangga dengan Rossalennah Natassyiah Asshaferah pada tahun 2015 dan dikurniakan dua cahaya mata perempuan. Sebelum ini, Rossa mended4hkan dia sudah tidak tinggal sebumbung dengan Shuk dan berada dalam proses untuk failkan pencer4ian.

Menjengah ke ruangan komen, ramai dalam kalangan netizen masih tertanya-tanya mengenai status hubungan Serra bersama Shuk Sahar.

Komen Netizen:

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook TrexMedia

Sumber : https://ohbulan.com/

Apa komen anda?

Be the first to comment on "Keluar pejabat agama sambil pegang fail, Netizen tanya siapa driver isteri shuk sahar serra berhak bahagia"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*