Masyallah! Jue Aziz dedah kenapa dia berpisah dengan bekas Suami

Pelakon Jue Aziz mendedahkan dia kini kembali hidup solo setelah berpisah dengan bekas suaminya yang juga merupakan seorang pemuzik dari Indonesia, Bayu Pramana Achmed Daniel.

Bagaimanapun, Jue atau nama sebenarnya Zuliana Abd Aziz ini sebagaimana dipetik sebuah akhbar tidak berhasrat untuk berkongsi butiran lanjut berhubung pencera1annya itu.

Kata Jue proses pencera1annya dengan suami berjalan lancar dan masing-masing memahami keputusan itu dilakukan untuk kebaikan kedua-dua pihak.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Jue Aziz (@jueaziz22_official)

Jelas Jue, dia mendapat kekuatan untuk membuat keputusan bercera1 selepas melakukan solat istikarah memohon petunjuk Allah. Baginya bukan mudah untuk memutuskannya namun demi kebahagiaannya sendiri.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Jue Aziz (@jueaziz22_official)

“Saya lakukan Solat istikarah memohon petunjuk Allah SWT sebelum membuat keputusan untuk bercera1. Bukan mudah bagi say untuk membuat keputusan ini tapi selepas solat istikarah itu akhirnya saya dapat kekuatan untuk membuat keputusan” katanya.

Bagaimanapun Jue menafikan punca pencera1an mereka kerana soal tidak mempunyai zuriat selama berkahwin.

“Tidak perlu tulis bila tarikh kami bercerai kerana saya sudah habis edah dah pun…Walaupun sudah bercerai hubungan kami masih baik sampai sekarang”, katanya.

Jue dan Bayu mendirikan rumahtangga pada 9 Mac 2014 dan tidak dikurniakan cahaya mata. Bagaimanapun pasangan ini mempunyai seorang anak angkat, Darwish Naufal.

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook TrexMedia

Sumber : Youtube, intagram Jue Aziz

Apa komen anda?

Be the first to comment on "Masyallah! Jue Aziz dedah kenapa dia berpisah dengan bekas Suami"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*