Baru Terkeluar Masked Singer! Hannah Delisha Gaduh Dengan Ibu Mertua?

Tamat sudah siaran The Masked Singer musim kedua pada malam Jumaat lalu. Sebuah rancangan yang menjadi buah mulut ramai ini menyaksikan Rambutan menjadi juara The Masked Singer 2.

Beberapa peserta rancangan ini telah berjaya mencuri perhatian ramai. Antaranya adalah Burung Hantu.

Bukan mudah untuk meneka siapakah di sebalik maskot yang dipakai para peserta, namun para penonton seronok untuk mengetahuinya.

Bagaimanapun, baru-baru ini insan di sebalik topeng Burung Hantu, Hannah Delisha kongsi perjalanan sepanjang di The Masked Singer.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Lady Delicia (@hannahdelisha)

Berdepan Masalah Dengan Ibu Kandung

Kisah disebalik perkahwinan rahsia, Hannah Delisha dilihat semakin rumit apabila dia dikatakan pula sedang berdepan masalah dengan keluarga sendiri. Maklumat itu didedahkan ibu mertuanya. 

Mariana Yati yang melahirkan rasa simpati dengan nasib menimpa menantu kesayangannya itu. Dakw4 Mariana yang juga pelakon Singapura, hubungan Hannah atau nama sebenarnya Hannah Adlina Blackburne  Birch, 25 dengan ibu kandungnya keruh sejak sekian lama.

“Hannah itu budak baik saya tengok dia, setiap hari dia menangis dan sentiasa berdoa agar hubungannya dan ibu akan kembali seperti dulu.

“Bagi saya sebagai seorang ibu, anak pun dah selamat disatukan, doa yang baik-baik sahaja sudahlah. Saya tidak akan buat apa yang mak dia (mak Hannah) tidak (merestui perkahwinan anak.

“Siapa kita nak menolak takdir dan ketentuan serta jodoh daripada Allah SWT”, katanya yang memberi kenyataan dari Singapura ketika dihubungi Mstar.

Dakwaa4n yang dibuat oleh Mariana itu seolah-olah mengukuhkan lagi spekulasi kononnya ibu kandung Hannah iaitu Nooor Ashikin Ahmad tidak merestui perkahwinan anaknya dengan Imam Shah,32, selepas wanita itu meluahkan isi hati dalam bentuk puisi melalui laman sosialnya.

Bercerita lagi mengenai Hannah dan Iman, Mariana berkata ia diadakan atas kehendak pasangan itu sendiri tanpa paksaan daripada mana-mana pihak.

“Sampai hati dia ( noor Ashikin ) cakap macamtu (isu restu ibu),ini semua kerja Tuhan yang dah tentukan jodoh anak dia dengan siapa.

“Hannah kahwin pun memang tiada paksaan daripada saya atau Imam”, katanya.

Sementara itu apabila diminta mngulas mengenai tarikh sebenar perkahwinan pasangan itu, Mariana bagaimanapun minta untuk tidak didahkan.

Bagaimanapun dia mengharapkan semua pihak mendoakan yang terbaik buat rumahtangga anak dan menantunya itu.

“Ini hal mereka, sebaiknya biar Hannah dan Imam buat kenyatan mereka sendiri, saya minta maaf tak dapat ulas mengenai perkara ini,” katanya.

Terdahulu, Mstar memb0ngkar mengenai tarikh sebenar kedua-dua pasangan itu dinikahkan selepas Mariana berkongsi beberapa keping gambar sekitar majlis berkenaan.

Sumber : mStar

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook TrexMedia

Sumber : www.viralmy.me

Apa komen anda?

Be the first to comment on "Baru Terkeluar Masked Singer! Hannah Delisha Gaduh Dengan Ibu Mertua?"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*