[VIDEO] Hael Husaini Menyanyi Sambil Hidung Dicvcuk Wayar, Reaksi Datuk Syafinaz Buat Rmai Trtanya Tanya

Hael Husaini, nama yang tidak as1ng lagi di tanah air. Beliau diIahirkan pada 10 Disember tahun 1988 berasal dari Seri Menanti, Negeri Sembilan. Hael Husaini merupakan seorang penyanyi, komp0ser dan penulis lagu Malaysia. Beliau adalah sal4h seorang penyanyi kumpulan Azhael yang pernah din0batkan sebagai Naib Juara dalam Akademik Fantasia musim kesepuluh. Pada tahun 2017, beliau telah mengeluarkan kenyataan pengundvran diri dari kumpulan itu di laman Instagram nya dan akan tetap meneruskan bidang nyanyian nya secara solo.

Video klip ini disiarkan sebelum bulan Ramadhan, dalam video klip ini menunjukkan Datuk Syafinaz, Hael Husaini dan beberapa penyanyi Malaysia membuat satu uji4n peti suara jika nyanyian beliau mempunyai mas4lah kesihatan. Orang ramai turut mengatakan, sangat bangga dengan penyanyi Malaysia yang mampu mengawaI nyanyian nya dalam keadaan sebegitu dan ada juga menceritakan pengalaman mereka di ruang komen.

Lihat klip durasi pendek ketika Hael Husaini membuat ujian peti suara:

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by DaebaKing (@daebakingz)

Datuk Syafinaz Binti Selamat atau dikenali sebagai Datuk Syafinaz dilahirkan pada 11 Januari tahun 1973 berasal dari Pontian, Johor. Beliau merupakan seorang penyanyi Malaysia yang popular menerusi lagunya berjudul ‘Ingin Bersamamu’, dan seorang jurulatih vokal terkemuka serta juri dalam beberapa program nyanyian dan seni persembahan di seluruh tanah air.

Lihat apa juga kata orang ramai:

@ahcap_kali:okay.. kepada yang bertanya.. alat ni sebenarnya untuk melatih kita nyanyi menggunakan suara hati.. so tak perlu guna suara tekak tambah² bln puasa ni

@habibti.:Waowww berapa agaknya kelas mcm ni, siap bawak utk treatment sekali fuhh dahsattt

@Itsweirdosection:kalau aku ni terbersin dulu baru boleh nyanyi

@Asri Mohd326:Waa… semua yg belajar ke check sorang2 peti kotak suara ..

@SalasiahAngah:sy pernah masuk camera dlm idong mcm ni .. actually da spray siap² dah tu …xsama dgn swab

@ SitiShah :btl² ada rupanya utk cek peti suara ni.. mcm cerita penthouse tu dia operate nk bg ok balik suara dia

Perkongsian video klip di Tiktok ini mendapat sambutan orang ramai sebanyak 253.8K penonton, 12.3K sukaan dan 119 komen.

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook TrexMedia

Sumber : Rotikaya

Apa komen anda?

Be the first to comment on "[VIDEO] Hael Husaini Menyanyi Sambil Hidung Dicvcuk Wayar, Reaksi Datuk Syafinaz Buat Rmai Trtanya Tanya"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*