Tiba Tiba Timbul! Inilah Punca Ally Iskandar Bercer4i Dengan Farah Lee!

Perkongsian bekas isteri Ally Iskandar iaitu Farah Lee mengenai hubungan baik yang terjalin antara mereka selepas berpisah mendapat perhatian net1zen.

Farah atau nama penuh Nurfarahin Romli menerusi Instagram merakam momen berbuka puasa bersama bekas suami ketika pulang ke Malaysia sambil saling bertukar hadiah.

Wanita yang juga selebriti media sosial itu kini menyambung pelajaran di United Kingdom menyentuh hati netizen yang menganggap hubungan profesional berkenaan adalah demi membesarkan anak mereka, Maream Esaabel kini berusia lapan tahun.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Farah Lee (@farahlee_)

Katanya apa yang dikongsikan adalah kehidupan biasa yang sedang dilalui dan tidak semua pasangan yang berpisah mempunyai hubungan tidak baik.

“Bukan tujuan untuk membuat orang menangis tapi cuma nak berkongsi kehidupan seharian saya. Teruja sebab lama tak balik Malaysia, terima kasih atas doa semua.

“Kita tidak boleh mengubah apa yang sudah berlalu tapi kita sentiasa mampu menentukan kehidupan akan datang,” ujarnya.

Apabila sudah bergelar janda sudah pasti ada krit1kan atau t0mahan dan pandangan sinis yang diterima oleh Farah Lee. Apa sahaja yang dilakukan pasti ada yang tak kena di mata sesetengah orang. 

Pada 17 Ogos 2016, Ally telah mengesahkan lafaz cer4i terhadap Farah Lee dengan talak satu. Menurut Farah di salah satu perkongsiannya di Instagram sebelum ini, keputusan bercer4i bukanlah kehedaknya tapi atas dasar hormat terhadap pihak lagi satu maka dia terpaksa akur.

Bagaimanapun, Ally dan Farah sehingga kini tidak membuka mulut mengenai punca sebenar pencera1an mereka. Spekvlasi mengenai rumahtangga mereka mula timbul apabila Farah menerusi akaun Instagramnya memuatnaik status penuh tanda tanya dan menggambarkan dia ketika itu akan memulakan kehidupan baru.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Farah Lee (@farahlee_)

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Farah Lee (@farahlee_)

Menurutnya, dia berharap agar permulaan baru yang lebih baik di dalam kehidupannya.

Selain itu, para pengikut Instagram Farah juga mengatakan bahawa gambar-gambar Ally juga telah dip4dam malah ada yang menyatakan mereka sudah pun bercera1 secara baik di makhamah.

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook TrexMedia

Sumber : Mstar, youtube

Apa komen anda?

Be the first to comment on "Tiba Tiba Timbul! Inilah Punca Ally Iskandar Bercer4i Dengan Farah Lee!"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*