Terkejvt! Kenyat4an Aaron Aziz Tentang Bapa Tirinya. Tak Sangka Pula Begini Ceritanya

Pelakon Aaron Aziz sebelum ini pernah berk0ngsi rasa syukfr dan terharu atas kasih sayang yang dicvrahkan oleh bapa tirinya, Abdullah Mad Dawood yang disifatkan sebagai orang yang baik, adil dan saksama.

Malah, bapa tirinya juga menjadi individu yang sentiasa yang membuatkannya gembira dan tidak meminta sebarang balasan.

“Pada saya individu yang membuatkan saya memandangnya baik ialah seseorang yang banyak memberikan sesuatu tanpa sebarang balasan.

“Bapa tiri saya, Abdullah Md Dawood ialah orangnya. Dia merupakan satu-satunya figvra bapa yang saya kenali sejak ketiadaan bapa kandung ketika masih kecil.”

“Dia satu-satunya individu yang sentiasa memastikan ibu berasa gembira, bertanggungjawab dan memainkan peranan dengan ad1l dan saksama. Dia menjaga saya dan tiga beradik lain,” tulisnya di ruangan kapsyen Instagram.

Pada masa sama, pelakon Patah Sayap Bertongkat Paruh ini juga turut memberitahu meski adik-beradik tidak ‘berbinkan’ namanya, namun dia masih setia menjaga keluarga dengan baik.

“Dia melayan kami adik-beradik seperti anak kandungnya sendiri dan sampai ke hari ini dia tiada langsung anak yang berbinkan namanya.

“Walau kami tidak di’bin’kan atas namanya, dia sentiasa menyayangi kami tanpa pernah meminta balasan,” tambahnya.

Perkongsian Aaron turut mendapat respon daripada bapa tirinya yang menganggap cucu-cucunya adalah hadiah tidak ternilai dalam hidupnya.

 

“Terima kasih anakku. Sudah menjadi tanggungjawab saya untuk melihat anak-anak saya terus gembira.

 

“Anda semua telah berikan saya hadiah tak ternilai dalam hidup iaitu cucu-cucu saya semua,” tulis Abdullah.

 

Status yang menyentuh hati itu turut membuka mata orang ramai agar sentiasa menyayangi satu sama lain tanpa perlu membeza-bezakan status atau pertalian darah dan rata-rata memuji hubungan baik antara Aaron dan ayah tirinya.

“Alhamdulillah Aaron, kadang2 bapa tiri lebih baik dari bapa kandung. Kalau tidak takkn dia nk nikah dgn ibu Aaron yg mana dia tau ibu Aaron ada anak2. Jgn la dilupakn beliau ya.”

“Everybody got their own story and history…siapa pun yg didik..jaga…take care of us yg tu lahhh yg kita sayang…tak kira lah ayah angkat…ayah saudara..ayah tiri…still our ayah”

“Bertuah Pak Abdullah punya anak tiri yg memandang tinggi atas jasa2nya. Semoga kedua2nya Bapa dan Anak sentiasa dalam rahmat Allah.”

Beruntung mempunyai anak seperti Aaron”

 “This so deep..tetiba sebak?Semoga Allah sentiasa melindungi dan memberi kesihatan yg baik buatnya…Aamiin”

 “Not all stepdad are evil. Aaron you and your mom just lucky to meet such a wonderful person. So happy for you.”

Sumber : Instagram Aaron Aziz

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook TrexMedia

Sumber : https://www.viralmy.me/

Apa komen anda?

Be the first to comment on "Terkejvt! Kenyat4an Aaron Aziz Tentang Bapa Tirinya. Tak Sangka Pula Begini Ceritanya"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*