“Gebunya Dia..”[VIDEO] PU Riz Lancar Ziklr Selawat Dan Titip Pesanan, Sekali Benda Lain Yang Jadi Perhatian Peminat

Sering dikenali sebagai pendakwah bebas dan pelakon, kali ini Muhammad Haris Mohd Ismail tampil berbeza apabila melancarkan zikir dan selawat untuk anak sulungnya, Muhammad Bilal.

Anak yang beruntung

Namun, sehingga kita para peminat masih ternanti-nanti waktu yang sesuai bagi pasangan selebriti, Neelofa dan suami, Haris Ismail mendedahkan wajah anak sulung mereka, Muhammad Bilal kepada umum.

Menerusi hantaran di Instagram (IG), Haris atau dikenali dengan PU Riz menyatakan ini adalah single pertama yang didekasikan untuk permata hatinya.

Kata Riz, 27, Bilal beruntung apabila dikurniakan seorang ayah yang suka menitipkan pesanan sejak dia dilahirkan lagi.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by HARIS ISMAIL (@hrisbismail)

Difahamkan, video tersebut merupakan single pertama yang didedikasikan untuk permata hatinya, Bilal dan para peminat boleh mulai mendengarnya di laman Youtube.

Bilal dalam klip video zikir selawat PU Riz

Apa yang menariknya, ada tetamu khas dalam rakaman video tersebut iaitu anaknya, Bilal.

Tambah PU Riz, Bilal amat beruntung apabila dikurniakan seorang ayah yang suka menitipkan pesanan sejak dia dilahirkan pada 29 Januari lalu.

“Masya-Allah, Bilal anak yang beruntung punya Abah yang suka memberi pesan yang baik sejak Bilal lahir. Moga Bilal membesar menjadi anak soleh pelapis alim ulama seperti mana impian Ummi dan Abah Bilal. Amin.” tulisnya.

Teruja tengok Bilal

Menjengah ke ruangan komen, rata-rata peminat teruja melihat kehadiran Bilal dalam klip video tersebut dan tidak sabar untuk melihat wajahnya.

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook TrexMedia

Sumber : https://earnsupport.com/ via OHBULAN

Apa komen anda?

Be the first to comment on "“Gebunya Dia..”[VIDEO] PU Riz Lancar Ziklr Selawat Dan Titip Pesanan, Sekali Benda Lain Yang Jadi Perhatian Peminat"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*