Opocot! [VIDEO] Siti Bainun Tiba-tiba Muncul Buat Ramai Terkejvt

Sehingga semalam, perb1caraan mengenai Adik Bella yang disyak1 dian1aya oleh pengasas Rumah Bonda iaitu Siti Bainun Ahmad Razali.

Sejak ia berlangsung, cukup ramai sekali wakil-wakil NGO, orang kenamaan serta rakan artis tampil hadir ke makh4mah termasuklah Betty Banafe untuk memberikan sokongan dan megikuti proses tersebut.

Sedari awal lagi, pelakon terkenal itu antara individu yang mengikuti rapat perkembangan tentang kebajikan Bella dan perb1caraan tersebut.

Malah, dia dulu turut tampil bantu penghuni Rumah Bonda yang lain membuat lap0ran p0lis terhadap pengan1ayaan yang berlaku selama ini.

Terbaru, semalam Betty dan beberapa orang rakan yang lain turut dilihat hadir ke makh4mah.

Walaubagaimanapun, artis tersebut hanya menunggu di kaki lima kerana bilangan hadirin yang dibenarkan masuk adalah terhad selain turut tertakluk kepada SOP.

Namun ketika sedang melakukan ‘live’ disitu, aktres berkenaan nyata terkejvt apabila tiba-tiba sahaja Siti Bainun dilihat lalu di belakangnya selepas keluar dari ruangan tersebut.

@zaitrisyaothman tak kira lapisan masyarakat…semua beri sokongan pada adik bella#justiceforbella #fyp #viral #TMJ ♬ original sound – Zaitrisya Othman

 

Saya setuju sis bela cukup-cukup supaya tak berlaku pada yang lain…Semoga kejayaan dimilik yang teran1aya

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook TrexMedia

Sumber : Tiktok Zaitrisyaothman

Apa komen anda?

Be the first to comment on "Opocot! [VIDEO] Siti Bainun Tiba-tiba Muncul Buat Ramai Terkejvt"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*