Hampir dibawa ke hospital s4kit jiwa, Fizi Ali beritahu apa yang berlaku

DIKRITIK cepat ‘move on’ selepas bercer4i, penyampai radio Suria FM Fizi Ali berkata, dia tidak mahu hidup dalam kesedihan selama bertahun-tahun.

Menurut Fizi atau nama sebenarnya Mohd Hafizudin Alimudin, ibunya hampir membawa dia ke hospital s4kit jiwa gara-gara keadaan ment4l yang teruk selepas berpisah.

Kata Fizi, dia pernah bercakap seorang diri ketika memandu kereta dan kerap menangis apabila pulang ke rumah kerana tidak dapat menerima kenyataan sudah berpisah dengan aktres Shakilla Khoriri.

“Ikutkan, kita nak tunggu berapa lama? Setahun, dua, tiga tahun macam itu (tak move on). Orang tak tahu apa kita rasa. Orang nampak dekat radio saya happy tapi dalam hati asyik fikir fasal anak.

“Sampai bila saya nak bersedih, tiap-tiap malam nak menangis. Jujurnya saya cakap, masa baru bercerai mak saya sampai nak bawa pergi hospital gil4.

“Sebab saya bercakap sorang-sorang, bawa kereta cakap seorang, balik rumah menangis. Takkan orang nak nampak kita macam itu sampai bila-bila,” katanya kepada mStar.

Menerusi laporan mStar sebelum ini, Fizi mendedahkan dia sedang mengenali dengan seorang wanita namun hubungan tersebut masih di fasa berkawan.

Ikutkan saya memang tak buat persiapan apa pun untuk raya.

Bagaimanapun, kenyataan Fizi itu disalah erti sehingga menyebabkan netizen beranggapan penyampai radio tersebut mudah meneruskan kehidupan selepas berpisah.

Berkongsi mengenai sambutan Hari Raya Aidilfitri pula, Fizi memberitahu dia terpaksa berjauhan dengan anaknya iaitu Ameena Sofia yang kini bersama bekas isterinya.

Cerita penyampai radio 34 tahun itu, dia langsung tidak membuat persiapan untuk beraya disebabkan mengenangkan nasib tidak bersama anak seperti tahun sebelum ini.

“Ameena beraya bersama ibunya dahulu… saya pun faham sebab dia pun masih kecil dan lebih memerlukan ibu. Saya beri peluang Ameena bersama ibunya.

Fizi beri peluang anaknya beraya bersama Shakilla.

“Ikutkan saya memang tak buat persiapan apa pun untuk raya. Masa Ramadan, saya sampai terlupa nak balik kampung, tak beli pun baju lagi dan saya janji nak beli baju untuk ibu pun lupa.

“Orang nampak macam okay tak ada masalah, tapi jauh di sudut hati memang sedih. Orang nampak saya happy tapi sebenarnya sak1t dekat dalam. Macam mana pun, kehidupan perlu diteruskan,” ujarnya.

Untuk rekod, Fizi mendirikan rumah tangga dengan Shakilla, 32, pada 18 Februari 2018 dan pasangan ini dikurniakan cahaya mata Ameena Sofia yang kini berusia tiga tahun.

Pada Disember tahun lalu, Fizi memaklumkan dia dan Shakilla mengambil keputusan untuk berpisah selepas tiga tahun mendirikan rumah tangga.

kredit: mstar

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook TrexMedia

Sumber : ttp://trendingsangat.pw/

Apa komen anda?

Be the first to comment on "Hampir dibawa ke hospital s4kit jiwa, Fizi Ali beritahu apa yang berlaku"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*