Netizen Kec4m Shila Amzah Lepas Tudvh Tok Ti – No Br4iner

Pentas BBNU minggu keempat telah pun habis Ahad yang lalu dengan menampilkan persembahang yang bermutu dan bertenaga dari artis-artis yang fresh dan muad remaja. Bagi yang baru nak tahu apa ertinya BBNU, itu adalah shortform kepada program terbaru terbitan Astro iaitu BBNU (Budak-Budak Baru Nak Up). Antara artis yang menyertai program itu adalah Sissy Iman, Baby Shima, Ariff Bahran, Sarah Suhairi dan beberapa artis yang lain. Persembahan yang fresh dan bertenaga memang menjadi kegilaan remaja BBNU sekarang.

Namun, apa yang berlaku pada Ahad lepas sungguh tidak disangka kerara terdapat sedikit kontroversi apabila salah seorang artis yang BBBU Sarah Suhairi yang menyanyikan lagu kumpulan Kpop Blackpink yang mendapat teguran dari Datuk Seri Siti Nuerhaliza, ataupun Tok Ti.

Sumber: Instagram

Biasalah bila ada flaw sikit kan masa nyanyi, namun yang buat sesetengan netizen tak puas hati tu bila Tokti cakap lagu dinyanyikan Sarah tu sebenarnya kacang je. Whoops seriously?

Sumber: Twitter

Benda tu sebenarnya tak ada isu pun sebab biasalah orang tak setuju dengan pendapat seseorang. Tapi bila Shila Amzah komen sesuatu yang rude kat Twitter pada penyanyi nombor satu Malaysia ni, ramai yang triggered!

Sumber: Twitter

Tweet Shila ni jugak mendapat komen sarkastik dari seorang netizen ni. Yelah mana orang tak marah, Siti tu dah level tinggi kot tapi sampai hati Shila panggil ‘no brainer’. Why Shila why??

Sumber: Twitter

Rata-rata netizen lain terutama peminat setianya agak tak puas hati dengan komen yang dilontarkan Shila Amzah. Siap keluarkan video artis ni nyanyi lagu Ombak Rindu masa putus cinta dengan Sharnaaz dulu. Amboi korang!

Ye lah.. Siti kan tak faham teknik vokal. Tak boleh hit low notes. pic.twitter.com/RpIJ1WQVem

— Alan Al Padat (@IniAlannn) August 27, 2018

Tengok ni.. Mana boleh Siti Nurhaliza nak lawan teknik vokal dan low notes Penyanyi Nombor Satu Negara China kan? pic.twitter.com/CIy79bJmjN

— Alan Al Padat (@IniAlannn) August 27, 2018

Sumber: Twitter

Setakat ni masih belum ada lagi kenyataan daripada pihak Tokti berkenaan komen Shila dan Shila Amzah pun tak balas balik hentaman netizen kepadanya. So korang stay chill je. Mungkin Shila tak bermaksud pun nak kata perkara macam tu kat Tokti. Jadi kita husnuzon sajalah kan?

Tak baik tau gaduh-gaduh!

 

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook TrexMedia

Sumber : groupskingFbgroupking.COM

Apa komen anda?

Be the first to comment on "Netizen Kec4m Shila Amzah Lepas Tudvh Tok Ti – No Br4iner"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*