Perkongsian Ibu Tiri Arw4h Siti Sarah Buat Ramai Tersentuh Hati

Berat mata mmandang berat lagi bahu memikul. Itulah yang dirasai oleh pelawak dan usahawan Shuib masih diulit rasa sed1h selepas isteri tercinta, allahy4rh4am Siti Sarah Raissuddin pergi menghadap Ilahi pada 9 Ogos tahun lalu.

Ketika hari raya, ibu tiri kepada arw4h iaitu Suciuwais telah berkongsi satu video ni laman Instagram miliknya sekeping gambar yang memperlihatkan Shuib sedang bersalaman dan bermaafandengan bapa mertuanya, Raisuddin ketika hari raya.

Dari wajah mereka, terlihat k3$ed1han menanggung kehilangan insan yang tersayang. Ayahnya kehilangan satu-satunya anak perempuan mananakala Shuib pula kehilangan isteri tercinta yang pergi buat selamanya. Sayu melihat gambar mereka.

“Berat bagi kami sekeluarga untuk menyambut raya pada tahun ini. Seorang abah yang kehilangan anak dan seorang suami kehilangan isteri tercinta. begitu juga dgn kami sekeluarga yg berasa satu kehilangan yg sangat pedih utk dilalui.”, tulisnya.

“Raya yang tidak lagi rasa seperti sebelum2 ini. Alhamdulillah kami sekeluarga saling melengkapi sesama keluarga. Moga tahun2 mendatang kita masih bersama2 seperti selalu. Selamat Hari Raya.”

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Makder (@suciuwais)

Menejengah ke ruangan komen, ramai yang turut tersentuh apabila melihat gambar mereka. Sayu je rasa. Al fatihah untuk arw4h.

KOMEN NETIZEN:

 

Sumber : Instagram Suciuwais

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook TrexMedia

Sumber : https://www.gengkepoh.net/

Apa komen anda?

Be the first to comment on "Perkongsian Ibu Tiri Arw4h Siti Sarah Buat Ramai Tersentuh Hati"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*