[vIDEO] Anak Emma Maembong Tergig1t ‘Buah Betik’ Cha Cha Maembong?

Selain perkahwinannya bersama suami tercinta, anak kepada Emma Maembong iaitu Shariq Gabriel juga sering mencvri perhatian tambah lagi si kecil ini memiliki wajah yang sungguh comel.

Seperti keluarga lain, siapa mendvga pagi raya mereka semua bertukar kec0h apabila Shariq melakukan sesuatu yang begitu mengejvtkan.

Ketika itu, Emma sedang duduk di atas sofa manakala Gabriel terlihat datang menghampiri di sisi. Dalam masa sama pula, Chacha yang duduk bersimpuh di bawah untuk tujuan bersalaman malah menjer1t kuat kerana tiba-tiba dig1git oleh kanak-kanak comel berkenaan.

Menerusi satu video yang tvlar di TikTok, Chacha secara tiba-tiba menjer1t selepas dig1git anak Emma, Shariq ketika duduk bersimpuh menghadap kakaknya itu ketika ingin bersalam dan bermaafan di pagi raya.

@jimbo_555 Kenal tak siapa ni🤣. #fypシ #raya2022 ♬ Raya Raya Raya – DOLLA

Emma Maembong yang pada awalnya tidak menyedari perkara itu, terus menenangkan keadaan selepas menyedari anaknya itu sedang meng’k0kak’ adiknya.

Apa yang menjadi perhatian net1zen ialah, Shariq dilihat seperti mahu mengg1git ibu saudaranya itu buat kali yang kedua selepas ditarik Emma.

Video Penuh Ada Di Bawah

Siapa suruh marah mama dia

Menjengah ke ruangan k0men, rata-rata net1zen geli hati melihat telatah keluarga berkenaan. Ada yang menyangka Chacha dig1git selepas dia menjer1t ke arah Emma untuk bersalaman di pagi raya.

 

Sejak dimuat naik semalam, rakaman pendek tersebut berjaya meraih sekitar 3.4 juta tontonan net1zen di laman TikTok.

 

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook TrexMedia

Sumber : Youtube, Tiktok Jimbo 555

Apa komen anda?

Be the first to comment on "[vIDEO] Anak Emma Maembong Tergig1t ‘Buah Betik’ Cha Cha Maembong?"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*