Rupanya Budak Ni Adik Melissa Saila. Rupanya Inilah Rahsia Yang Mereka Tak Ded4h

Biarpun tak sempat mengenali Allayarham Tan Sri P Ramlee secara peribadi, aktress, Melissa Saila sentiasa mendengar pelbagai kisah mengenali seniman agung itu melalui arw4h ibu dan ibu saudaranya.

Melissa berkata, dia bersyukur memiliki pertalian darah dengan seorang insan lagenda walaupun hanya menumpang ibu saudara, Allayarham Puan Sri Saloma.

” Sudah lebih 10 tahun saya bergiat aktif dalam dunia pengarahan. Tetapi kebanyakan adalah dalam bentuk drama.

“Pernah juga dulu syaa mengarah sebuah filem tetapi sayangnya filem itu tidak keluar panggung. Ada beberapa masalah yang menyebabkan filem itu tidak dapat ditayangkan,” kongsinya mengenai pengalaman bergelar pengarah.

Wanita berusia 50 tahun ini ternyata masih kelihatan tidak dimamah usia walaupun sering tampil tanpa sebarang solekan setiap kali dilihat fotonya. Malah ada juga yang menyngka beliau dan anak-anaknya adalah adik-beradik apabila bergambar bersama.

Melissa Saila telah mendirikan rumahtangga dengan Megat Fauzi Shukarnain dan dikurniakan tiga orang anak iaitu Noor binti Megat Fauzi, Zain bin Megat Fauzi dan Zahra binti Megat Fauzi.

Apabila ditanya apakah rahs1a wajahnya untuk kekal awet muda, beliau berkata perkara pertama adalah kesihatan ment4l yang harus sentiasa positif dan tidak terlalu membebankan fikiran dengan perkara yang boleh mendatangkan stress.

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook TrexMedia

Sumber : Youtube

Apa komen anda?

Be the first to comment on "Rupanya Budak Ni Adik Melissa Saila. Rupanya Inilah Rahsia Yang Mereka Tak Ded4h"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*