Chef Wan Ber4ng Dengan Tempoh Yang Diberikan Untuk Bertemu Cucu, Sangat Tak Masvk AkaI

Personaliti masakan terkenal, Datuk Chef Wan seakan terkilan dengan keputusan sementara mahkamh yang hanya membenarkan beliau berjumpa dengan cucu ketiganya hanya sekali dalam 2 minggu.

Hanya Dibenarkan Bertemu Hanya Sehari Dalam Tempoh 2 Minggu

Menerusi hantaran di Instagram, Chef Wan mendedahkan bahawa keputusan sementara mahkamah membenarkan mereka dapat berjumpa dengan Arriana hanya sehari dalam tempoh 2 minggu daripada bek4s menantunya.

“Akhirnya dengan keputusan sementara mahkamah kami dapat berjumpa dengan Arriana, cucu ke-3 saya, sekali dalam 2 minggu selama sehari daripada ibunya. Siang ambil bersama malam kena hantar balik.”-Dedah Chef Wan

Tambahnya lagi, beliau turut tidak tahu mengapa anak lelakinya, Chef Riz boleh bersetuju dengan peraturan yang ditetapkan.

“Tidak tahu mengapa anak saya bersetuju dengan pereturan mereka pada peringkat ini. Bila tanya, ‘Its better then tak dapat jumpa langsung Pa’. 2x sebulan mengikut jam? Saya kata. Dia tidak boleh bermalam dengan kita”-Chef Wan

Seluruh Situasi Tidak Masuk Ak4l

Teg4s Chef Wan, beliau merasakan seluruh situasi itu tidak masuk akal dan seolah-olah menunjukkan mereka tidak berdaya serta tidak bersuara.

“Saya dapati keseluruhan keadaan ini sangat tidak masuk akal. Seolah-olah kita tidak berdaya dan tidak bersuara. Ramai orang bercer4i tetapi masih membenarkan kedua ibu bapa berkongsi hak penjagaan anak mereka”-Chef Wan

Putri Arianna Natasya merupakan hasil perkahwinan Chef Riz dan Shikin Maembong yang berkahwin pada 5 Disember 2014. Namun, mereka telah membuat keputusan untuk berpisah pada 2016. Ia merupakan penceraian kedua buat Riz dan yang pertama bagi Shikin.

Komen Netizen:

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook TrexMedia

Sumber : MuraiMY

Apa komen anda?

Be the first to comment on "Chef Wan Ber4ng Dengan Tempoh Yang Diberikan Untuk Bertemu Cucu, Sangat Tak Masvk AkaI"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*