Kakak Lofa Dikatakan Nvsyuz! Sekali Adik Pula Mem4ndai Resp0n Begini Terhad4p Suami!

Walaupun telah selesai dan kini hubungan di antara mereka adalah baik sahaja namun sebelum pencera1an kes mereka agak rumit sebenarnya bila pelakon, Sharnaaz Ahmad menfailkan nusyvz terhadap bekas isterinya, Noor Nabila Mohd Noor.

Jelas Sharnaaz, tindakannnya itu adalah untuk membetulkan segala spekulasi yang sedang hangat diperkatakan mengenai rumahtangganya. Selain itu, dia tetap ingin mencuba untuk menyelesaikan 1su antaranya dengan isteri dengan baik tanpa sebarang perbaIahan.

Susulan kes tersebut adik kepada Nabila iaitu Nellysa Mohd Noor dilihat memuatnaik status berbaur sindiran yang menimbulkan persoalan kepada siapa kata-kata itu ditujukan.

Memetik kata-kata mengenai layanan seorang suami kepada isteri, Nellysa menyatakan bahawa si suami jangan hanya tahu menunding jari dan mencari kesalahan isteri sahaja.

Ujarnya lagi, jika suami melayan isteri dengan baik dan memberikan sepenuh kasih sayang, sudah pasti isteri tidak akan buat hal.

Untuk rekod, Sharnaaz Ahmad dan Noor Nabila mendirikan rumahtangga pada 31 Mac 2017 namun disahkan bercera1 pada 9 Julai 2020 lalu.

Hasil perkahwinan pasangan tersebut dikurniakan seorang anak lelaki iaitu Jebat Jayden. manakala, Nabila sekali lagi mendirikan rumahtangga dengan seorang ahli perniagaan Engku Emran Engku Zainal Abidin pada tahun lalu.

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook TrexMedia

Sumber : youtube via viral.my

Apa komen anda?

Be the first to comment on "Kakak Lofa Dikatakan Nvsyuz! Sekali Adik Pula Mem4ndai Resp0n Begini Terhad4p Suami!"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*