Tengah Sed1h Pemergi4n Pak Samad, Tiba2 Benda Lain Buat Netizen Gel4k Sakan

Berakhir sudah drama 7 Hari Mencintaiku 3 yang telah menjadi satu fenomena luarbiasa sekali. Paparan drama ini yang cukup dekat dengan masyarakat dengan kisah kehidupan keluarga Pak Samad membuatkan ramai tak sabar menyaksikan pengakhirannya.

Hasad d3ngki dan dend4m mampu memusn4hkan kehidupan seseorang itu. Dalam episod akhir drama ini dipaparkan pemergian Pak Samad diratapi seluruh ahli keluarganya. Dalam babak tersebut kelihatan Kazar yang berlakon sebagai Pak Samad terbaring di atas katil.

Ahli keluarganya yang lain meratapi pemergiannya itu dengan suasana cukup hiba sekali. Namun jika diperhatikan, ada beberapa aksi yang tidak sepatutnya berlaku pada waktu itu. Antaranya telinga Helmi ditarik oleh anaknya, Cik Ina yang mendukung dua kanak-kanak cuba kawal situasi dan banyak lagi.

Berikut adalah perkongsian semula yang memaparkan di sebalik babak sedih pemergian Pak Samad yang telah dimuat naik oleh seorang pengguna TikTok dengan nama akaun raeexf:

VIDEO :

Macam-macam hal yang berlaku rupanya ya! Apa-apa pun perkongsian rakaman di sebalik babak sedih pemergian Pak Samad ini telah mencvri perhatian warganet. Berikut antara reaksi mereka yang ditinggalkan di ruangan komen perkongsian ini:

KOMEN NETIZEN :

“Kesian Cik Ina..Dah la kena pikul 2 terus hahaha”

“Aku ingat aku je yang terhibur part ni sampai tergelak”

“Yang Helmi macam relaks betul”

“Helmi: Lepas habis scene ni..Siap kau budak”

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook TrexMedia

Sumber : HCL

Apa komen anda?

Be the first to comment on "Tengah Sed1h Pemergi4n Pak Samad, Tiba2 Benda Lain Buat Netizen Gel4k Sakan"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*