[VIDEO] Jep Perli PU Riz Isu Duit RM 14K Milik Bilal Di Sepahtu Reunion Buat Semua Tk Sangka

Menerusi satu klip dimana menjadi bualan ramai apbila rancangan Sepahtu Reunion kemabali menggegarkan di aplikasi Tiktok dengan undangan tetamu jemputan yang dikenali ramai iaitu PU Riz mampu menghiburkan satu Malaysia dengan lawak jenaka yang begitu melucukan dan mencuit hati. 

Kenakalan Jep Sepahtu yang cuba mengguli gulikan PU Riz ketika siaran langsung itu cukup membuatkan para peminat tidak kering gusi menonton adegan tersebut. PU Riz yang dikatakan mempunyai perwatakan yang kelakar itu turut menghiburkan di pentas Sepahtu Reunion dengan lawak yang berunsurkan agama walaupun beliau seperti dibahan oleh pelawak pelawak terkenal tersebut.

Klip tersebut merupakan keratan episod 8 di Sepahtu Reunion 2022 yang baru sahaja ditayangkan di televisyen itu menjadi bualan ramai apabila rancangan tersebut dikaitka dengan isu duit raya Bilal yang merupakan anak kepada PU Riz dan Neelofa mengenai menayangkan harta kepada orang ramai. Perkara tersebut dijadikan isu apabila Jep Sepahtu menerima sejumlah wang yang didermakan oleh PU Riz di dalam sketsa tersebut.J

ep menyatakan bahawa duit sudah berada di tangan dan sekarang dah tiba sesi bergambar pula. Kenytaan tersebut membuatkan raut wajah PU Riz berubah namun dibhas kembali oleh beliau dengan keratan hadis yang mampu membuatkan ramai terdiam dan mengaku akan kehandalan PU Riz dalam berkata kata.

Rakaman penuh boleh ditonton di :

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by DaebaKing (@daebakingz)

Pelbagai komen diberikan seperti:

@Ues:”dah bahan semua orang dah gelak pandai nak minta maaf” hahahahahha

@hzrd_sm:pu rizz ni muda tapi matang. rileks jer kena bahan. last jep fenin “semua orang dah gelak” hahaha. nilai tu kat selangor

@kembarailmu2020:hahahhaaa… hah cuakk jep nk kena doa dgn laki neelofa

@chang:Alamak diri sendiri bg bola tanggung ahahaha

@ekormusang:antara sebab aku ske sepahtu reunion ni semua bnde diorang tapau

@⚘⚘ II ⚘⚘:kekeke bab membahan no 1 diorang ni. cool pu terbaikkkk

@kakyan021:Pu riz memang pandai melawak x lama jd pelawak .x tnjuk tp 14k satu malaysia kan dah tau

@𝕸𝖗 𝕱𝖎𝖗𝖉𝖆𝖚𝖘:Mmg pandai golongan mcm ni. 14k sapa tunjuk. Terbaik jep bahan mamat ni.

Walaupun begitu, pada awalnya Jep yang dikatakan suka membahan tetamu jemputan di Sepahtu Reunion kini berani menyakat PU Riz dengan pelbagai kenyataan yang diberikan dan mampu membuatkan ramai terhibur dengan lawak jenaka beliau. Beliau dan Rahim menyakat PU Riz atau lebih dikenali sebagai Haris dengan menyatakan bahawa mereka menjual pakaian dan bukan karpet. Hal itu membuatkan ramai tidak berhenti gelak ketawa kerana mereka mendapati bahawa pemakaian dan ciri ciri PU Riz yang ternyata seperti lelaki Pakistan dan ini membuatkan PU Riz hanya tertawa geli hati namun pada akhirnya pelawak tersebut memohon maaf kembali kerana hal tersebut merupakan sketsa semata mata.

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook TrexMedia

Sumber : Tiktok dan Instagram

Apa komen anda?

Be the first to comment on "[VIDEO] Jep Perli PU Riz Isu Duit RM 14K Milik Bilal Di Sepahtu Reunion Buat Semua Tk Sangka"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*