[VIDEO] Ditudvh Tumpang Populariti & Guna Duit Adik Beli Kereta Mewah, Kakak Asif Tampil Beri Respon

Menjadi watak penting dalam drama Drama Spontan arahan Syahmi Sazli, bakat Asif Suhaimi telah menarik perhatian ramai sehingga dia memenangi Anugerah Artis Komedi Popular ketika di Anugerah Bintang Popular Berita Harian ke-34 pada tahun lalu.

Namun begitu, timbul pula dakw4an yang kurang enak yang mengatakan kakak kepada Asif iaitu Nurul Atina Suhaimi menggunakan duit adiknya untuk membeli kereta mewah.

Menerusi video yang dimuat naik oleh Atina Suhaimi di TikTok, terdapat individu yang menudvhnya menumpang populariti serta menggunakan duit Asif untuk membeli kereta mewah.

Ditudvh guna duit adik beli kereta

Walau bagaimanapun, kakak kepada Asif tidak mendiamkan diri malah tampil untuk menafikan kesemua dakw4an tersebut. Ujarnya, dia masih mampunyai wang hasil titik peluhnya sendiri dan tidak menggunakan duit adik sendiri.

” Duit aku pun tak habis makan, tak ada makna aku nak tumpang duit adik aku. ” Ujarnya lagi

Dalam pada itu, dia turut mempersoalkan individu yang menudvhnya itu seperti mengenali dirinya.

‘Bl0k terus orang macam ni’

Video:

Ketika artikel ini ditulis, video yang dikongsikan itu telah berjaya meraih  782.0K tontonan, 25.0K tanda suka dan pelbagai reaksi komen daripada netizen.

Menjengah ke ruangan komen, rata-rata warganet tidak berpuas hati dengan tudvhan terbabit. Malah, ada juga di antara mereka yang baru sahaja mengetahui bahawa Asif mempunyai seorang kakak.

Komen netizen:

 

 

Sumber: Oh Bulan

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook TrexMedia

Sumber : https://bartasangbad.site/

Apa komen anda?

Be the first to comment on "[VIDEO] Ditudvh Tumpang Populariti & Guna Duit Adik Beli Kereta Mewah, Kakak Asif Tampil Beri Respon"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*