[VIDEO] “Kalau ada awek cantik kan, kena buat macam ni” – Pandai betol jebat ni melawak

Sharnaaz Ahmad dan Noor Nabila mempunyai seorang anak lelaki yang diberi nama Jebat Jayden. Telatah anak lelaki kesayangan Sharnaaz ini sering sahaja mencvri perhatian ramai dengan gelagat comelnya yang ramai membuat sesiapa sahaja senyum melihat video dirinya.

Apatah lagi Jebat Jayden ini cukup bersahaja lagaknya dalam setiap videonya, biarpun dirinya dirakam oleh bapa dan ibunya yang rajin mengvsik ini. Setiap video yang dimuatnaik di laman sosial milik ibunya atau ayahnya mesti mendapat perhatian ramai seperti satu video ini.

Rakaman video yang telah tular itu apabila Jebat Jayden telah memberitahu ibunya iaitu Noor Nabila apa yang perlu dilakukan oleh yang bergelar lelaki apabila berjumpa atau melihat seorang wanita.

Menurut Jebat, apabila melihat “awek” atau perempuan cantik, mesti kena letak bagi “flying k1ss” tetapi jebat letak kat hidung flying k1ss nya dan apabila ditanya siapa yang ajar dan dengan selamba jebat menjawab mummy, padahal baba dia yang ajar kan. Pandai meny4kat jebat ni.

Video:

@noornabila00 Dia nak buat macam tu kalau ada awek cantik , fiderman kamu kecik lagi , jangan sibuk buat macam tu, kalau jumpa bagi baba je lah… #jebatjayden #kidsoftiktok #fyp #fypシ゚viral ♬ original sound – Noor Nabila

Menjengah ke ruangan komen pula, ramai yang bersetuju yang anak lelaki mesti “backup “ ayahnya kalau diajar perkara yang nak4l. Anak lelaki mesti satu kumpulan dengan ayahnya kata ramai netizen yang meninggalkan komen.

Komen Netizen:

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook TrexMedia

Sumber : Tiktok noornabila00

Apa komen anda?

Be the first to comment on "[VIDEO] “Kalau ada awek cantik kan, kena buat macam ni” – Pandai betol jebat ni melawak"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*