lsu Buka Hijab Ameera Khan, Ibu Neelofa Jelaskan Hal Ini!

Ibu kepada personaliti media sos1al, Nur Ameera Khan iaitu Datin Noor Kartini Noor Mohamed tidak melenting, sebaliknya hanya tersenyum apabila diasak persoalan anaknya yang kini tampil tidak berhijab.

Noor Kartini berkata, Ameera atau lebih dikenali sebagai Little Miss Khan bukan berhijab secara sempurna dan masih dalam proses memperbaiki diri.

“Jika tengok Ameera, dia bukan bertudung penuh. Dia masih pakai topi, ikat rambut dan sebagainya. Maksudnya, Ameera masih dalam fasa melatih dirinya.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Ameera Khan (@littlemisskhan)

“Jadi, saya rasa lebih kita mendoakan yang baik-baik sebab perkara baik akan berbalik kepada kita juga, insya-Allah,” katanya kepada BH Online.

Noor Kartini ditemui pada majlis Gold Rally Winner Celebration di Colony, Mutiara Damansara, petang tadi.

Meskipun berhadapan pertanyaan mahupun kata negatif netizen mengenai anak-anaknya, Kartini berkata, dia tidak sesekali tertekan.

Malah, ibu kepada lapan orang itu bersyukur anak-anaknya tidak melakukan perkara tidak senon0h.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Noor Kartini Noor Mohamed (@noorkartini)

“Saya bersyukur, boleh dikatakan tiada satu pun anak-anak saya orang nampak berada di kel4b malam, minum, mabvk dan mer0kok. Semuanya tiada.

“Kalau ikutkan dengan cara kehidupan di ibu kota ini, banyak benda lebih tervk. Tetapi, Alhamdulillah, kita duduk di sekeliling keluarga.

“Ameera lebih banyak keluar dengan adik-beradiknya, kecuali acara membabitkan jenama besar yang menjemputnya hadir seorang diri.

“Mungkin keluarga kami dikenali, jadi benda kecil pun orang nampak besar. Sedangkan, mereka sendiri mungkin menghdapi 1su lebih besar, tetapi secara tertutup,” katanya.

Justeru, Noor Kartini berkata, dia tidak r1mas terkena temp1as populariti anak-anaknya, malah, percaya semuanya akan berjalan lancar apabila sentiasa berfikiran positif dan mendoakan yang baik-baik.

Dia juga tidak melatah sebaliknya sedar bahawa keluarganya agak dikenali dan sering menjadi perhatian ramai sekali gus akan dikecam sekiranya melakukan kesal4han kecil sekalipun.

Tambahnya, dia perlu kuat apabila berdep4n situasi itu selain mengambil pendekatan tidak mengambil kisah mengenai komen negat1f dilemp4rkan net1zen.

“Saya kena kuat menghadapinya dengan baik. Saya tidak tertekan sebab kami sekeluarga tidak mengambil tahu mengenai komen negat1f. Jika orang beritahu pun, kami gelak sahaja.

“Sebab ramai menghantar mesej langsung kepada kami dan minta maaf kerana pernah meng4ta. Saya hanya ucapkan Alhamdulillah, Allah bukakan hati mereka.

“Manusia tiada yang sempurna, jadi apabila mendoakan perkara baik-baik, baik juga kita akan dapat,” katanya.

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook TrexMedia

Sumber : BH Online

Apa komen anda?

Be the first to comment on "lsu Buka Hijab Ameera Khan, Ibu Neelofa Jelaskan Hal Ini!"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*