Baru Je Buat Pembed4han Leher, Sekali Farahdhiya Terima Berita Burvk Pula “Saya Minta Maaf Sangat Atas…”

Penyanyi Farahdhiya memaklumkan dia kini positif wabak c0vld-19, tidak lama selepas selesai menjalani pembed4han di bahagian leher baru-baru ini.

Tetap Tenang

Namun Farahdhiya tetap bertenang dan menganggap perkara itu sebagai ujian daripada Allah SWT.

Perkara itu dikongsi sendiri oleh penyanyi lagu Bertakhta Di Hati itu menerusi akaun Instagramnya hari ini. Dalam perkongsian tersebut, Farahdhiya turut berkongsi foto makanan yang dimakannya ketika s4kit dan gambar ujian calitan c0vld-19.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by farahdhiya_fd (@farahdhiya_fd)

“Bukan lauk pantang tapi lauk orang kena c0vld-19. Selepas 2 tahun lebih, akhirnya tewas dengan c0vld-19. Hari ini baru larat nak post, baru selesa buat pembed4han, sekarang saya pulang ke rumah untuk kuar4ntin pula.

“Tak mengapa, Allah sayang, Dia bagi kita s4kit, Dia bagi rehat yang banyak,” coretnya.

Banyak Urusan Tertunda & Dibatalkan

Dalam pada itu, Farahdhiya juga memaklumkan dia terpaksa membatalkan serta menunda pelbagai urusan disebabkan masalah kesihatannya itu. Justeru, dia memohon maaf kepada pihak yang berkenaan.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by farahdhiya_fd (@farahdhiya_fd)

“Saya terpaksa batalkan dan tunda pelbagai perkara. Saya minta maaf sangat atas kesulitan ini, saya akan kembali bekerja minggu depan, Insya-Allah.

“Terima kasih kepada kawan-kawan yang disayangi kerana hantar ub4t, makanan dan macam-macam lagi, anda tahu anda siapa,” kongsinya lagi.

Meninjau ruangan komen entri berkenaan, rata-rata pengikut Farahdhiya dan rakan-rakan industri memberi kata-kata semangat serta mendoakan kesembuhan buatnya.

Terdahulu, media tempatan melaporkan Farahdhiya menjalani pembed4han kecil di bahagian leher. Bagaimanapun, dia enggan mendedahkan secara spesifik tentang peny4kit yang dialaminya.

Difahamkan juga, Farahdhiya telah dibenarkan kembali bekerja sekitar seminggu selepas pembed4hannya itu namun jadualnya kini berubah disebabkan c0vld-19 pula.

Posting Faradhiya itu mendapat pelbagai reaksi dari rakan artis dan juga peminatnya. Ramai juga turut mendoakan kesihatan beliau :

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook TrexMedia

Sumber : Murai.my

Apa komen anda?

Be the first to comment on "Baru Je Buat Pembed4han Leher, Sekali Farahdhiya Terima Berita Burvk Pula “Saya Minta Maaf Sangat Atas…”"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*