[VIDEO] Kazar Saisi ‘cover’ lagu Still Loving You cvri perhatian ramai

Suaranya terkenal dengan dendangan lagu Membvru Impian. Siapa lagi jika bukan Kazar Saisi. Kazar yang mula dikenali sebagai penyanyi dan akhirnya melebarkan bakatnya dengan menjadi pelakon dan pelawak. Penglibatannya dalam dunia seni sudah bermula sejak dari tahun 1985 lagi.

Kazar Dikurniakan 5 orang anak, Kazar mendirikan rumahtangga bersama Rashidah Latiff.  Beliau sudahpun mempunyai cucu. Cucu-cucunya sentiasa menjadi penghibur hati. Di usia 63 tahun kini, selain lakonan masanya memang banyak bersama cucu, selain gelagatnya yang mencvri perhatian sentiasa tular di media sosial.

Kazar sekali lagi mencvri perhatian ramai apabila video yang dimuat naik menerusi laman Tiktok milik anak perempuannya tular dan mendapat perhatian ramai.

Berdasarkan video yang dikongsiakan, Kazar dilihat sedang memetik gitar dan mendendangkan lagu Still Loving You yang pernah dipopularkan oleh kumpulan rock terkemuka di dunia iaitu Scorpions.

“When u have a daddy who rocks!,” tulis tiktok irakazar_ di ruangan.

Video:

@irakazar_ When u have a daddy who rocks! 🤟🏻 #fyp #flks #foryoupage #irakaza #xyzbca #fypシ ♬ original sound – ira kaza

Ketika artikel ini ditulis, perkongsian tersebut telah mendapat 154.5k tontonan, 6.7k tanda suka dan pelbagai komen dari netizen yang rata-rata terhibur dan memuji nyanyian yang dipersembahkan oleh Kazar.

Komen netizen:

Sumber: tiktok irakazar_ 

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook TrexMedia

Sumber : https://www.sinarviral.kini.blog/

Apa komen anda?

Be the first to comment on "[VIDEO] Kazar Saisi ‘cover’ lagu Still Loving You cvri perhatian ramai"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*