[VIDEO] ‘Moga Mkin Smbuh..’Tunjuk Mata Kiri Merah MenyaIa, Rupanya Ben Amir Hampir Bvta.

Beberapa bulan lalu, pelakon kacak, Ben Amir, 32 ada memaklumkan akan menjalankan satu pemb3dahan apabila berkongsi gambar dirinya berada di atas katil hspital.

Pernah cakap akan jalani pembed.ahan

Walaupun ketika itu dia tidak mende.dahkan punca dia dimasukkan ke hspital dan perlu menjalani pembe.dahan, ramai yang telah menitipkan doa kepadanya supaya cepat sembuh.

Rupanya mata kiri hampir bu.ta

Rupanya, menerusi perkongsian terbaru pelakon drama Sweet Dreams, dia telah mengalami satu kemaIangan sehingga dirinya hampir b.uta.

Dapat dilihat mata kirinya yang Iuka dan berda.rah ketika kemaIangan tersebut sehingga dia langsung tidak dapat membuka mata sehingga perlu menjalani pembe.dahan.

“Kejadian yang mengubah pandangan saya tentang kehidupan. Tanpa ama.ran saya hampir menjadi bu.ta. Pemulihan adalah suk.ar dari segi mentaI dan fizikal. Saya tertek.an dan Iemah.

Hari ini saya semakin sihat dan berasa kuat semula. Terima kasih Tuhan kerana membantu saya dan terima kasih kepada semua orang yang berdiri teguh di samping saya ketika saya berada di bawah. Sekarang adalah masa untuk maju dan berkembang,” tulisnya.

Mata merah menyaIa, dalam pr0ses pemulihan.

Dalam perkongsian-perkongsian Ben sebelum ini, dia ada juga memuat naik keadaan matanya yang merah menyaIa namun tldak memberitahu punca sebenar keadaannya.

Pelakon itu turut pernah memuat naik gambar dirinya yang duduk di kerusi roda sambil berharap agar dirinya segera sembuh.

Pot0ng rambut baru.

Menjengah ke ruangan Insta Story, Ben telah berkongsi gaya rambut terbarunya yang dipotong lebih pendek berbanding sebelum ini yang membiarkan ia panjang dan dilkat kebelakang.

Terdahulu, Ben pernah berkongsi keadaan k3$ihatannya selepas dimasukan ke hspital. Namun dia sama sekali tidak mende.dahkan secara terper1nci apa yang berlaku.

Walau bagaimanapun, kebanyakan kenalan dan juga peminat telah menitipkan doa serta berharap supaya pelakon terbabit cepat sembuh.

Video:

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by BenAmirr (@benamirr)

Sumber: Instagram Ben Amir,omm

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Sumber: DBONGKAR

Apa komen anda?

Be the first to comment on "[VIDEO] ‘Moga Mkin Smbuh..’Tunjuk Mata Kiri Merah MenyaIa, Rupanya Ben Amir Hampir Bvta."

Leave a comment

Your email address will not be published.


*