“Si adik tu kemainnn,” – [VIDEO] Gelagat Tomok dan anak-anak ‘jamming’ cvri perhatian ramai

Bagi peminat industri muzik tanah air pasti mengenali dengan vokalis utama kumpulan New Boyz, Shah Indrawan atau lebih dikenali sebagai Tomok.

Sama seperti selebriti lain, penyanyi yang sudah bergelar bapa kepada 3 orang anak ini sering berkongsi dengan netizen tentang kehidupan keluarganya di media sosial. Anak sulung penyanyi itu, Arrian yang sering kali mencvri tumpuan ramai dengan keletahnya yang sentiasa mencuit hati.

Terbaru menerusi laman instagram rasmi miliknya, Tomok memuatnaik satu video yang memaparkan dirinya dan anak-anak yang berada dalam satu studio muzik.

Apa yang mencvri perhatian ialah gelagat mereka sekeluarga yang memainkan alat muzik, dimana Tomok dilihat menggunakan drum manakala dua anaknya iaitu Arrian dan Andra menggunakan gitar dan tamborin.

“New band?,” tulis Tomok di ruangan kapsyen.

Video:

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Tomok (@tomokofficial)

Ketika artikel ini ditulis, perkongsian tersebut telah mendapat 14.7k tanda suka dan pelbagai komen dari netizen yang rata-rata terhibur dengan Tomok dan anak-anak.

Untuk makluman, Tomok atau nama sebenar, Shah Indrawan Ismail, 35, mendirikan rumah tangga dengan Ayu pada 2 Julai 2011. Mereka dikurniakan tiga anak iaitu Arrian, Andra, dan Siti Khadijah.

Komen netizen:

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook TrexMedia

Sumber : instagram tomokofficial

Apa komen anda?

Be the first to comment on "“Si adik tu kemainnn,” – [VIDEO] Gelagat Tomok dan anak-anak ‘jamming’ cvri perhatian ramai"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*